jannern22 Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Hei... Jeg har fått en stort problem på den ene pc'en min. Jeg tror jeg har fått en virus som har slettet eller ødelagt en fil som gjør at jeg ikke får skrudd på pc'en. Det som skjer når jeg skrur på pc'en er at det kommer: Datamaskinen kan ikke slås på fordi en fil er ødelagt eller borte.... Noen som vet hva som er galt? Kan noen hjelpe meg?
Thorsen Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Kjører du XP kan du å sette inn innstalasjonscd-en og prøve å reparere windows.
Jarmo Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Eller prøve på sikkerhetsmodus, F8 og systemgjenoppretting.
wil Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 jaja går for det samme det. kan reparere Windows 2000 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå