Gimlisonofgloin Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 er det noen som vet om program eller metode for å få pdf filer over i word?
pmarius Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Du kan ikke åpne pdf-filer i Word pdf (Portable Document Format) er en Adobe-filtype og må åpnes i Acrobat Reader ellr Acrobat hvis den skal redigeres. Den finnes programmer som konverterer .pdf til .doc, slik at de kan åpnes og redigeres i Ms Word, men jeg husker ikke hva de heter. Det finnes også andre programmer, som ikke kommer fra Adobe - som kan brukes til pdf-redigering
Thorsen Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Hvis det er vanlig tekst kan du merkere teksten i Acrobat reader og kopiere den over i word. For å merkere tekst i Arcorbat reader må du trykke på Text select tool (hurtigrtast v)
Gimlisonofgloin Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Skrevet 2. mai 2004 jeg vet at man ikke åpne pdf filer i word, og det går heller ikke særlig bra å merke tekst i pdf dokumenter for så å kopiere dem over i word. Programmet klarer bare en og en side.
Legion Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Ctrl+A, Ctrl+C, Ctrl+V, så har du merket, kopiert og limt inn hele sullamitten. trenger vel ikke noe program for 6 tastetrykk vel...?
Gimlisonofgloin Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Skrevet 2. mai 2004 Dette funket utmerket, takker og bukker!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå