Gå til innhold

Hvilke PC blad er bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg abbonerer på PC Gaming World: Norge...

Et skikkelig bra blad for gamere!!! :thumbs:

PCGW er egentlig mer beregnet på kun gaming, men det finnes jo litt om kabinetter, skjermkort osv osv i det også!

Følger bestandig med en dobbelsidig DVD plate med over 9gb demoer, trailere, patcher/oppdateringer,drivere, program osv osv!

Bladet inneholder nesten alltid de ferskeste rapportene og demoene du finner!!!

Du får også enkelte ganger fullversjoner med!!!

Bla. EVE online m. 3 dager gratis trial, Beneath a steel sky, Americas Army 2, Return to castle Wolfenstein: enemy territory osv...

Et aldeles PERFEKT blad for gamere!!!

 

Hvis du vil ha et blad for hele familien eller et som lærer deg å bruke PC`en, er vel PC Pro, Komputer for alle og Hjemme PC å anbefale...

Lenke til kommentar

PC Zone, så definitivt. Med mindre de har radikalt forandret seg siden jeg leste det, så har de en særdeles bra måte å skrive på.

 

Copy&paste fra en tidligere tråd:

 

Sakset fra Fallout-review:

 

There are two ways of looking at the continued proliferation of nuclear arms. Number one: as long as such weapons exist, the prospect of a nuclear war simply cannot be ruled out; inevitably, it'll happen sooner or later. One day the skies will fill with fire, and our flabby carcasses are going to fry like pigs on a spit-roast. The oceans will boil, our cities will burn, and Planet Earth will be reduced to an incinerated pellet of lifeless radioactive carbon. It'll be almost as harrowing as an EastEnders Christmas special. Almost.

 

The game is set in a brutal and anarchic post-nuclear wasteland, populated by mutants, bandits, radioactive zombies, gigantic deformed animals, and gun-toting fascist cops. It looks a bit like Rotherham - except Fallout is prettier. Indeed, Fallout is very pretty - assuming you find the sight of bloodied chunks of human flesh arcing through the air aesthetically pleasing, that is.

 

og fra Syndicate Wars:

 

THERE GOES THE NEIGHBOURHOOD

Buildings, eh? What a huge pain in the arse. I mean, they're just no good for anything. You can't walk anywhere these days without a bloody building getting in your way. They clutter up the pavement and they ruin your view of the sky. They're ugly and they're boxy and they shouldn't be allowed. Even Prince Charles thinks so (sort of).

 

In this respect, Syndicate Wars should warm the cockles of the Royal heart nicely. The endless destruction within the game isn't limited to mere human-on-human barbarism - structures get it in the neck as well. Use a sufficiently meaty explosive and you're treated to the sight of entire skyscrapers crumpling down around you. At times the action gets so insanely apocalyptic you'll suddenly wonder where the skyline went as entire districts are destroyed.

 

If the end of the world looks half as good as this, I want it on laserdisc.

Lenke til kommentar

Detr kommer an på om det skal være norsk eller engelsk. Blant de engelske er jeg enig med psilocybe, PC Zone er best. Blant de norske er det ingen geniale, men PCGW er greit nok.

 

Videre vil jeg påstå at Gamereactor viser oss hvordan man ikke skal lage et spillblad. Uengasjerende artikler og omtrent ingen karakterer under 5 av 10. De klarer ikke å slakte et spill!

 

Er engelsk et ok språk for deg, gå for PC Zone! :yes:

Lenke til kommentar
Web-sider er bedre enn blader... Nyheter får du mens de enda er nyheter osv.

Helt enig, en finner det meste på nett mens det ennå er ferskt :yes: sider som gamespy, fileplanet, gamer.no, hardware.no og ITavisen osv. er flotte sider der en finner det meste en trenger.

Lenke til kommentar

Føler jeg har svart på dette spørsmålet en del ganger her på forumet, men kan hende jeg har drømt... ;)

 

Uansett, GameReactor er favoritten. Først av alt holder de mer eller mindre et seriøst og kvalitetsmessig nivå. Selvsagt finnes det bedre, men det finnes veldig mange dårligere også!

Og for det andre, er bladet gratis. Dette betyr, for min del, ekstremt mye, da jeg aldri i livet ville finnet på å kjøpe et spillblad, når jeg får alle nyhetene og omtalene gratis på internett - selv om lesning alltid er best på papir! :green:

Lenke til kommentar
GameReactor, er ikke det gratis?

eg sitterer eit av innlegga dine i ein tidlegare tråd om det samme emnet (sjå linkane mine i posten over)

 

Gamereactor

Er visst gratis også.

 

du viste at det var gratis då, så eg skjønnar ikkje kvifor du spør.

Postcount. :ermm:

"Najs one" som heter mens man spiller.

Gullkorn. :thumbup:

Gamereactor er absolutt å anbefale!

Edit: "leif" :p

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...