Gå til innhold

Beskriv smaken av Coca Cola!

Papillon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Coca Cola er sterke saker det. i tilegg til å være godt, fjerner det alt gørr og slim i halsen :D

btw, pappa brukte cola til å fikse båten her en dag. Starteren var så rusta og herpa at det var ikke håp om å få brukt den engang, så han skulle kjøpe ny. Så fikk han den geniale ideen å legge den i 3l cola. Dagen etter var den som ny, ikke spor av rust.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Coca Cola er sterke saker det. i tilegg til å være godt, fjerner det alt gørr og slim i halsen :D

btw, pappa brukte cola til å fikse båten her en dag. Starteren var så rusta og herpa at det var ikke håp om å få brukt den engang, så han skulle kjøpe ny. Så fikk han den geniale ideen å legge den i 3l cola. Dagen etter var den som ny, ikke spor av rust.

snakk om sløsing av god cola :p

Skrevet

ja etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp,48 timer i cola er neilen forsvunnet og politiet i USA bruker cola til å fjerne blod fra veien.+ den fjerner rust ja

Skrevet

Brun gøgge fra The Coca-Cola Company som gjør deg feit og stygg mens det etser vekk tennene dine. Smaker faktisk ganske godt.

Skrevet
cola smaker som dritt som glir nedover halsen din

Så du har faktisk prøvd å la dritt gli nedover halsen din? Sikker på det smaker det samme ? :p

Som sagt tidligere : Cola smaker cola...

Skrevet
ja etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp,48 timer i cola er neilen forsvunnet og politiet i USA bruker cola til å fjerne blod fra veien.+ den fjerner rust ja

Heller det også i dassen når den er tett :p

...mener vi målte pH på Cola på skolen en gang, tror den lå på rundt 3-4 :dribble:

Skrevet

HA HA!!!

Husker en gang for lenge siden i en kjemi time, vi skulle teste PH verdien på Cola...

Skummelt det er sterkt, 1.5PH :wow:

Warning, warning!

Skrevet
etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp

Det stemmer nok ikke. :hmm:

Og ja, jeg har testet. Gjorde et group 4 med tema Coca-Cola. Tannen veide faktisk marginalt mer etter at den hadde vært i glasset i 48 timer.

Skrevet

SupremeX: Var det Fanta Lemon jeg syntes smakte Zalo?

Nope det var Fanta Shokata

Sluffy: Fanta Oppvaskvann?

Fanta Shokata igjen.

Coke er tingen ingen over ingen ved siden Pepsi "Cola" kan "Suga min blanke messing"

Skrevet

kola smaker sandpapir med sukker. Eneste bra med kolaen er at de fikk et budsjett som hadde plass til fanta shokata (i et år i allefall). Kola smaker billigbrus.

Skrevet

Andgående cola, jeg har hatt 70 50øringer i en flaske med cola i snart tre (3) år, og jeg må si at de er ganske blanke nå ja.

Ligger fortsatt og bader i flasken, selv om kullsyra er gått ut for lengst.

Vet selv at jeg ikke bør helle ned på cola, men det er jo så digg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...