Gå til innhold

Norge- Russland


Riotguy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var en bra kamp fra Norge, men det var totalt unødvendig å slippe inn de to målene til Russland på slutten der.

Resultatet skulle blitt 3-0 til Norge, men i stedet ble det 3-2

Norge spilte bra i går, Russland spilte vel ikke så godt som mange trodde de ville gjøre, men Norge sovna jo totalt de siste minuttene, og hadde det gått riktig galt så hadde det blitt 3-3.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var en bra kamp fra Norge, men det var totalt unødvendig å slippe inn de to målene til Russland på slutten der.

Resultatet skulle blitt 3-0 til Norge, men i stedet ble det 3-2

Norge spilte bra i går, Russland spilte vel ikke så godt som mange trodde de ville gjøre, men Norge sovna jo totalt de siste minuttene, og hadde det gått riktig galt så hadde det blitt 3-3.

Ja der har du rett.

De to målene til slutt var tabbe.

Kunne fort ha blitt 3-3 der om de hadde noen minutter til.

Lenke til kommentar
Er du fra Russland? :hmm:

Mother Russia! DA!

Nei er nok ikke det...

Men jeg synes det er gøy når norge taper.

Jeg har ikke så mye til overs for taktikken til norge.. De skal jo trakke ballen inn i mål.. Det er sjelden skudd utenfor 16-meteren.. (Selv om 2 av målene i går var fra utenfor 16-meteren, et unntak der.)

Lenke til kommentar
Er du fra Russland? :hmm:

Mother Russia! DA!

Nei er nok ikke det...

Men jeg synes det er gøy når norge taper.

Jeg har ikke så mye til overs for taktikken til norge.. De skal jo trakke ballen inn i mål.. Det er sjelden skudd utenfor 16-meteren.. (Selv om 2 av målene i går var fra utenfor 16-meteren, et unntak der.)

HAHAHA! Beklager at jeg ler, den der var veldig morsom. Litt av et argument du kommer med der! Etterpå selvmotsier du deg selv :laugh:

Lenke til kommentar
Er du fra Russland? :hmm:

Mother Russia! DA!

Nei er nok ikke det...

Men jeg synes det er gøy når norge taper.

Jeg har ikke så mye til overs for taktikken til norge.. De skal jo trakke ballen inn i mål.. Det er sjelden skudd utenfor 16-meteren.. (Selv om 2 av målene i går var fra utenfor 16-meteren, et unntak der.)

HAHAHA! Beklager at jeg ler, den der var veldig morsom. Litt av et argument du kommer med der! Etterpå selvmotsier du deg selv :laugh:

Eh nei, Norge prøvde å skyte fra utenfor 16-meteren i 2 av 20 sjanser/nesten-sjaser. Jeg så f.eks solskjær komme på midt på 16 meteren. og der det er opplagt at han burde skyte, så spiller han ballen enda lengere ut! Makan til fotball ar jeg ikke sett... SKYT MERE!

Lenke til kommentar

Arrgh! Fotball :sick:

 

Hvorfor være patriotisk forresten? Jeg mener, ja, jeg heier på Norge i noen idrettet... Men syns hele patriotisme greiene er ganske bortkasta...

 

Jeg er ikke stolt av å være Norsk, bare glad jeg ikke bor i ett fattig land...

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er ikke stolt av å være Norsk, bare glad jeg ikke bor i ett fattig land...

Er ikke verre enn å pakke seg over grensen. Sverige er ikke stort fattigere de.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...