Gå til innhold

Patch 1.1 endringer


Anbefalte innlegg

La oss drømme oss bort...

 

"Du sitter som head-honcho i Dice og skal bestemme hva som skal endres/fikses i patch 1.1... :dribble: "

 

Mine forsiktige forsøk :hmm: :

 

M60:

Fjern zoom, med mindre du ligger

Øk rekyl en god del, sånn at man blir nødt å enten knele eller ligge for at den skal være noe lunde nøyaktig.

 

Raedon 9800pro:

Gjør at dette kortet funker som det skal

 

Kjøretøy:

At en tanks tar sakade ved at den kjører på en busk o.l. må fjernes

Ellers må det plasseres ut flere kjøretøy på enkelte bander der det forekommer kjøretøy-camping

Øk splash-damage på rakett og tankse-kanon

 

M16 m/granat:

Inkulder denne på flere brett

 

Lag:

Fiks unødig lagg :p

 

Kommer ikke på noe mer i farten... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raedon 9800pro:

Gjør at dette kortet funker som det skal

Fungerer da fint det :) har det selv :roll:

ok hørte bare noen folk hadde problemer med det

Vel det gjelder ikke alle. Sykt at BF1942 kan kjøres i 1600x1200 med 4xAA, mens BFV såvidt klarer 1280x1024 med alt på High. Skrur du på AA så blir det sirup uansett oppløsning.

 

Ellers, at infanteri tåler et tankskudd er jo latterlig. Selvom man ikke treffer rett på så ville trykket og for å ikke snakk om alt som kommer mot deg knust deg, men neeeeida, her får du såvidt skade.

 

Lag begone, better netcode..

Lenke til kommentar
Mer damage fra tanksskudd på folk, Bedre ram-forburk, Mer Splat damage, en taks tåler liksom 5 motarskudd eller noe.

Jeg mener da bestemt jeg har tatt ut flere tanks med ett direkte skudd fra mortar...og jeg tror minst ett par av disse var relativt freshe tanks...

 

Men som vanlig kan jeg jo ta feil, hehe

Lenke til kommentar
M60:

Fjern zoom, med mindre du ligger

Øk rekyl en god del, sånn at man blir nødt å enten knele eller ligge for at den skal være noe lunde nøyaktig.

Støtter den. Noe må gjøres med M60, spesielt komboen M60 LAW.

Kraftigere rekyl og mindre treffsikkerhet ville ikke vært dumt.

 

- Heli'ene tar mer skade av håndvåpen. Evt muligheter for å skyte igjennom frontruta for å knerte piloter som parkerer over flagg.

 

- Lagging

 

- Mulighet for å regulere hvor langt/hardt du kaster en granat. Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg sliter med å kontrollere kasting av granater. Det hadde også vært greit om det var mulig å trekke ut splinten for så å vente noen sekunder med å kaste, så får fienden kortere tid på å komme seg unna. Kanskje også muligheter for å kaste tilbake en granat.

 

- Markering av miner og sprengstoff på kjøretøy. (bare synlig for laget du spiller på)

 

Kommer ikke på mer...

Lenke til kommentar
- Mulighet for å regulere hvor langt/hardt du kaster en granat. Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg sliter med å kontrollere kasting av granater. Det hadde også vært greit om det var mulig å trekke ut splinten for så å vente noen sekunder med å kaste, så får fienden kortere tid på å komme seg unna. Kanskje også muligheter for å kaste tilbake en granat.

 

Tar jeg ikke helt feil så kan du velge hvor hardt du vil kaste med høyre musetast.

Hold så mye du vil (maks tilsvarer et vanlig kast) sånn var det iallefall i 1942. :hmm:

Lenke til kommentar

heh, her var det jo mye fantasifullt :p

 

- Lage egen klasse for M60 (Slik som NVA har)

- Gi LAW / M79 en M14 eller Hagle

- Lagg

- Legge til samme Vote system + buddylist osv som i BF1942 1.6

- Fikse sniper riflene (Scope...)

- Gjøre knivene mer kraftig.. :love:

- Fikse rakett bug'en til Mi8

- Gjøre fly raskere

- Båter bør gå kjappere enn du svømmer...

- Kanjse gi SA-7 karen en Type-56

 

:wow:

Lenke til kommentar
Generelt så har spillet dårlig ballanse på lagene.

 

Dette må rettes opp, og kanskje single player delen fordi den er ubrukelig per dags dato.

Jeg trur seriøst dette er den 34523 gang du har whinet om hvor dårlig A.I og single player i bf er....MERK BF1942\BFV er ONLINE spill!

Lenke til kommentar
Generelt så har spillet dårlig ballanse på lagene.

 

Dette må rettes opp, og kanskje single player delen fordi den er ubrukelig per dags dato.

Jeg trur seriøst dette er den 34523 gang du har whinet om hvor dårlig A.I og single player i bf er....MERK BF1942\BFV er ONLINE spill!

Du kan jo f.eks ta deg en tur på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekke pool resultatene.

 

54% ville ikke kjøpt spillet om det kun hadde hatt multiplayer.

 

Tror faktisk det sier litt.

 

Uansett, hvis Battlefield kun hadde vært et online spill så ville det IKKE vært single player. Så intill de finner ut at de skal fjerne det så er det fortsatt et single player spill også.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...