Gå til innhold

Gothic 2 add-on


Anbefalte innlegg

Klippet denne fra rgpdot.com. Dette er dårlige nyheter dere........

 

Ill news makes an ill guest, still, Iomar Eisenwolf, moderator on the official JoWood boards has posted this ill bit of news on the Gothic 2 boards in April:

Bad news concerning the addon. I've talked with Plex if there will be an english version of the addon (Nacht des Raben), and he said that's a very difficult question.

Many political problems are here within and it's not sure if there will be ever an english addon. this is out of the hands of JoWooD and Atari doesn't respond.

Seems that the addon is temporary on ice or it died long before.

 

 

Kommentar fra rgpdot:

 

If this is true, I cannot understand, why a) neither Atari nor JoWood made an official statement yet and b) where the english version of the addon is from, that swirled the web couple of weeks ago.

 

:no:

 

Likte ikke dette. Ser ut som om at den eneste muligheten akkurat nå er å lære seg tysk kun for å spille "Raven"

 

 

:wallbash:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har seff underskrevet protesten over.

 

Sendte også en mail til Atari Norge. Der kan de fortelle at det finnes ingen planer om release for øyeblikket.

 

Setningen " for øyeblikket" er mitt hold i livet nå. Det er altså ikke helt avskrevet.

 

Spillet skal også være ferdig oversatt, så det er vel det faktum at spillet aldri var en bestseller utenfor Tyskland som er grunnen.

 

Hadde jeg vært milionær skulle jeg kjøpe 1 mill eksemplarer, da hadde det #¤"%&?@¤% vørt en bestseller.

 

Schnell, Schnell Kartoffelkoph!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...