Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bør en styla bil ha "grom" motor?  

51 stemmer

  1. 1. Bør en styla bil ha "grom" motor?

    • ja
      36
    • nei
      4
    • spiller ingen rolle
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utstillingsbil, er det ett ord du har hørt før? Er faktisk en del som har interesse av slikt og.. Skulle like å se den 18åringen som har råd til å skaffe seg en sånn bil, med penger han har tjent selv. Dessuten er terninger i ruta inngangsstempel til "harry råner", noe som overhode ikke er tanken bak denne bilen.

 

Kan godt være med på subjektivitet er noe f***skap, men hvis vi ikke skulle hatt det, kan vi vel heller bare si: min mening er din mening. ;)

 

Og du kan vel ikke nekte for at en styla bil er penere enn en orginal bil ?

 

 

@GreenBeret:

 

Har stilt meg det samme spørsmålet egentlig.. Særlig etter at jeg fikk se kosnadene litt mer på nærhold.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt tid og plass å være, kunne jeg godt ha tenkt meg å prøve å støpe fiberdeler selv.

Det hadde vært morro å prøve, samt at man fikk satt et helt personlig preg på bilen. :thumbup:

Plass å være, og tilgang på ting til det har jeg, men er MYE jobb å få fester til og alt til å stemme, men ellers er jeg helt enig i det du sier, hadde vært fett med egenprodusert styling! Helt etter eget ønske :D

Lenke til kommentar

nå koster motor mye mer enn styling til en bil da. Hvis du ser på TOPPSTYLING og TOPPTRIMMING så koster topptrimmingen MYYYYE mer enn en toppstylet bil. DERFOR mange ungdommer styler istede for å trimme, for det koster noe så innihelvete. Mange gjør det også fordi dem tror dem drar damer, det er muligens en liten bit sannhet i det også da. Spørsmålet er jo åsn damer gidder bli tiltrukket av en tøff bil og ikke karen inni?

 

Jeg for min del styler bilen min fordi jeg synes den lbir penere og tøffere enn slik den er orginal. Prioriteringen først er felger og dekk, både fordi dette kan jeg ta med til neste bil, eller selge dem, OG veigrepet på en bil har veldig mye å si på kjøreegenskapene :)! Dette med stylingen er jo ganske bortkastede penger forsåvidt, men jeg elsker styling til biler :) Men for meg, som for mange andre, så er det en grense for hva som blir pent...

 

Man må begrense seg og velge komponenter som til sammen skaper en helhet, hvis ikke blir det uansett ikke pent! Her gjør veldig mange ungdommer feil :thumbdown: og det irriterer meg.

 

Motoren i bilen min er ikke vits i å trimme en gang, både pga jeg ikke har råd og at den ikke er noe godt trimmeæmateriale!

 

Mvh :w00t:

Endret av Fredrik^-
Lenke til kommentar
nå koster motor mye mer enn styling til en bil da. Hvis du ser på TOPPSTYLING og TOPPTRIMMING så koster topptrimmingen MYYYYE mer enn en toppstylet bil. DERFOR mange ungdommer styler istede for å trimme, for det koster noe så innihelvete.

Njææ.. kommer litt an på det. Koster fort 60-80 tusen å style en bil fult ut, og f.eks

får man bygd 340hk kit til 65 tusen (+ du må ha ny clutch, ca 10tusen), så at det er så mye dyrere er ikke nødvendigvis sant, problemet er jo når folk må velge.

- og mange velger da styling, for at bilen skal bi tøff å se på! Dessuten er det nok mange som er i samme "båt" som deg, og har motor med lavt trimmingspotensiale.

 

Selv synes jeg det er greit å style ting som ikke er noe vits å trimme, men bør helst ha i pose og sekk :D

Lenke til kommentar

Style er greit nok det uten motor til et visst punkt, da bør motoren og henge med.

 

I utgangspunktet så tenkte jeg mer på nye/nyere brukte biler, hvor du kjøper for å style vs å kjøpe med litt større motor når du vet du ikke gidder å style eller syns det har noe for seg. Har ALDRI ment at en 240 med 240hk er noe fett og langt i fra trygt...;) spesiellt med tanke på at enkelte trimmer i hytt og pine uten å tenke på bremser, girkasse etc.

Lenke til kommentar
Har ALDRI ment at en 240 med 240hk er noe fett og langt i fra trygt...;) spesiellt med tanke på at enkelte trimmer i hytt og pine uten å tenke på bremser, girkasse etc.

Akkurat det du nevner der, er dessverre et VELDIG vesentlig problem :( At enkelt ikke klarer å tenke langt nok til å tilpasse bremser, understell og girkasse til motor!

Er greit nok kanskje at en girkasse kan gå, hvis man var litt usikker, men, bremser og understell SKAL gå først og heller være litt overdimensjonert!

 

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...