Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

MU = Manchester United.

26599 blir da 26.05.1999 dagen da United vant champions League sist :w00t:

Verre var det ikke :yes:

Edit: M står også for METALLICA, det feteste bandet som finnes :thumbs:

Endret av MU26599
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne aksjonen vil jeg umiddelbart støtte, det er flott at noen endelig tar et initiativ som dette.

Deres glødene engansjement vil før eller siden få den annerkjennelse den fortjener.

Skrevet

Jeg kan bare ikke dy meg... (typisk det vel?!)

HalTan, hva skal man bruke som erstattning for "batterivann"?

Klassefest, jeg er BANDANABRUKER! Fortell meg nå, kanskje jeg skulle starte en "kampanje" imot truser? Eller sokker? Et pammebånd er en del av klærne.

Skrevet

Jeg føler at alt ikke er sagt i pannebånd og batteri vann diskusjonen, men detter er ikke riktig sted. Jeg vil derfor opprette en tråd angående dette temaet, jeg håper at moderatorene ikkke vil stoppe et så tabu innlegg, men jeg føler at det er på tide noen tar ett oppgjør med den kulturer vi befinner oss i.

Skrevet

Jeg føler at alt ikke er sagt i pannebånd og batteri vann diskusjonen, men detter er ikke riktig sted. Jeg vil derfor opprette en tråd angående dette temaet, jeg håper at moderatorene ikkke vil stoppe et så tabu innlegg, men jeg føler at det er på tide noen tar ett oppgjør med den kulturer vi befinner oss i.

Skrevet

Skrevet

Nicket betyr squat for meg. Mitt egentlige nick, The President var opptatt eller noe slikt så jeg fikk ikke brukt det, så tenkte jeg på HeavenHell, en ganske god VC spiller som jeg spilte mye med før - og voilà - nick kapret.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet
.. Så det ER faktisk din intensjon og ultimate mål å totalt utrydde bruk av pannebånd på internasjonalt plan, altså? Det varmer å se at det fremdeles finnes ildsjeler i kampen mot idiotiske oppfinnesler. Selv har både jeg og nvoetfiv støttet oss opp om kampen mot batterivannet, se vår aksjons hjemmeside her: http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php

Snakk om fin hjemmeside da gitt...

http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php :roll:

Skrevet

Back to topic nå da karer! :yes:

Først brukte jeg r@zor, men da "hazhe" begynte å kalle meg razHOR (i real-life) så skiftet jeg like godt nick til razh0r :p

Skrevet
.. Så det ER faktisk din intensjon og ultimate mål å totalt utrydde bruk av pannebånd på internasjonalt plan, altså? Det varmer å se at det fremdeles finnes ildsjeler i kampen mot idiotiske oppfinnesler. Selv har både jeg og nvoetfiv støttet oss opp om kampen mot batterivannet, se vår aksjons hjemmeside her: http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php

Snakk om fin hjemmeside da gitt...

http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php :roll:

Snakk om sans for ironi da gitt :roll:

Skrevet

"kag" er initialene mine. Bruker dem her og der. Men jeg tenkte senest i morrest at det kanskje hadde sett bedre ut med lampeskjerm, rekesalat eller rekesmørbrød som nick.

Skrevet

[Mimremodus] Rekesmørbrød er bannlyst av RV. Sitat fra skoledebatten vår:

Og så kommer disse unge høyre-tullingene og sklir inn på rekesmørbrød med en halvkilo reker på, rett inn til toppstillingene i Norsk Næringsliv. Vi vi ha det slik?

[/Mimremodus]

Altså, rekesmørbrød symboliserer blå farve :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...