Gå til innhold

Gran Turismo 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HÆ? Skal dette være en vits.. Dette må være det absolutt dårligste bildet jeg har sett av GT4... Man kan jo se at de bare har klippet inn bakgrunnen til fronten av bildet der hvor bilen kjører... Og hvis man tenker på hva man ser mens man kjører, så er det bare landskapet rundt bilen, og det er ikke veldig bra på dette bildet... Har sett veldig mange bedre bilder av GT4 må jeg si!

Lenke til kommentar
HÆ? Skal dette være en vits.. Dette må være det absolutt dårligste bildet jeg har sett av GT4... Man kan jo se at de bare har klippet inn bakgrunnen til fronten av bildet der hvor bilen kjører... Og hvis man tenker på hva man ser mens man kjører, så er det bare landskapet rundt bilen, og det er ikke veldig bra på dette bildet... Har sett veldig mange bedre bilder av GT4 må jeg si!

Det bildet der er tatt fra en replay, så jeg tror neppe at det er noe som er klippet in... :thumbdown: Der er faktisk sånn det ser ut...

Lenke til kommentar
HÆ? Skal dette være en vits.. Dette må være det absolutt dårligste bildet jeg har sett av GT4... Man kan jo se at de bare har klippet inn bakgrunnen til fronten av bildet der hvor bilen kjører... Og hvis man tenker på hva man ser mens man kjører, så er det bare landskapet rundt bilen, og det er ikke veldig bra på dette bildet... Har sett veldig mange bedre bilder av GT4 må jeg si!

Det bildet der er tatt fra en replay, så jeg tror neppe at det er noe som er klippet in... :thumbdown: Der er faktisk sånn det ser ut...

Du har skjønt det :cool:

Lenke til kommentar
Men det er jo egentlig bare bakgrunnene som virkelig imponerer. Og de er vel bare en 2D-tegning?

Ja, bakgrunnsbildet er nok bare 2d, og jeg synes heller ikke det er så imponerende.

 

Det store med GT er jo heller ikke grafikken men den utrolige fysikken og bra feel'en. For ikke snakke om holdbarheten. Herregud, kan faen meg spille GT3 i mange år uten å bli ferdig :D

Lenke til kommentar
Forresten, til dere andre

 

bruker dere ratt/pedal, eller pad? Jeg hadde tenkt å kjøpe ratt/pedal for en stund siden, men jeg ble anbefalt mot det av en som hadde prøvd. Han sa det var unøyaktig og helt unaturlig. Hva med dere andre?

Jeg har ratt og pedal, og hva som er best å bruke kommer helt an på hva du greier å venne deg til. Jeg føler at jeg har mye bedre kontroll når jeg bruker vanlig kontroller, men ratt og pedal gir selvsagt en mye mer realistisk følelese, og siden der vanskeligere så er det en morsom utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...