Gå til innhold

Husk dataspill-programmet idag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det demo-greiene var litt for sært for meg ivertfall.. Er sikkert mange som liker det da. :)

Det er fra "det demo greiene" noen av de største spillutviklerne nå kommer fra.

Burde absolutt ikke blåse i demoscenen. Digital Illusions var ei demogruppe.

Remedy (Max Payne 1&2) var demogruppe. Det er folk som synes det er kjedelig å programmere kjipe ting som databaser og apps, og heller vil lære seg å bruke grafikkortene og DirectX for å lage fete effekter med kodinga si.

Demoscenen har eksistert helt siden Commodore64-tida på 80-tallet.

Lenke til kommentar
Det demo-greiene var litt for sært for meg ivertfall.. Er sikkert mange som liker det da.  :)

Det er fra "det demo greiene" noen av de største spillutviklerne nå kommer fra.

Burde absolutt ikke blåse i demoscenen. Digital Illusions var ei demogruppe.

Remedy (Max Payne 1&2) var demogruppe. Det er folk som synes det er kjedelig å programmere kjipe ting som databaser og apps, og heller vil lære seg å bruke grafikkortene og DirectX for å lage fete effekter med kodinga si.

Demoscenen har eksistert helt siden Commodore64-tida på 80-tallet.

Javel? Det har fortsatt ingenting med selve spillinga å gjøre. Selv om Remedy osv var ei demogruppe før så betyr ikke at de skal vise sære demoklipp fra TG som ikke har en døyt med spilling å gjøre.

Lenke til kommentar

Likte ikke NERD i det hele tatt.. Det jeg synes var kult var at de spilte PGR2 Live! Ganske kult! De anmelderne som var der, synes jeg ikke var noe i det hele tatt. De klarte ikke å snakke for seg i det hele tatt. De klarte ikke få seeren til føle det samme som anmelderen prøver å forklare.

Også var det en midt inni programmet som skulle anmelde Sacred.. Han klarte ikke en gang å uttale tittelen!

Tragisk :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvem har sagt at et program som heter NERD bare skal handle om spilling da?

Det gjør jo helt tydeligvis ikke det, så hvor dere har det fra skjønner jeg ikke.

det skal no vere noregs første spel program, dermed er det vel naturleg å tru at det kjem til å handle utelukkende om spel

Lenke til kommentar
Hvem har sagt at et program som heter NERD bare skal handle om spilling da?

Det gjør jo helt tydeligvis ikke det, så hvor dere har det fra skjønner jeg ikke.

Vel, det ER et spilleprogram, enten du vil eller ikke. Det er de som har vært uheldig med navnet på programmet.

Lenke til kommentar

Hun derre dame som ledet programet var jo utroligt nok litt dum i huet. :roll: Gjentok og spurte en rekke dumme spørsmål og var ikke interestert i det hele tatt. Hun burde fått sparken på flekken. Ellers var dette noe av det dårligste jeg har sett. Det er som å se messe-tv på TV-Norge en søndgs-morgen! :(

 

Nei holder meg til Game-Network. Dette er god shit av et program. Synd at det er utenlandsk men pyt pyt har man parabol så er det bare å nyte.

 

Lurer heller på hvordan TV-Norge og TV-2 vil gå frem med deres komende spilleprogram? :blush:

Lenke til kommentar
Lurer heller på hvordan TV-Norge og TV-2 vil gå frem med deres komende spilleprogram? :blush:

Hvis ikke dette programmet går bra, så kommer de ikke til å lage noe program. De tør rett og slett ikke og vil nok tro det er ganske vanskelig å lage et skikkelig dataprogram, selv om innholdsmessig skulle jeg nok greid bedre.

Lenke til kommentar
Å for et supert program (IRONI!!!!!) Nordlendinger og trøtte tryner så langt øyet kan se! Lamer programledere, gjester og en innringer som ikke klarer å si navne sitt! For ikke å snakke om den utrolig "fete" demoen som ble vist! Hurra NRK klarer nok en gang å F***e opp et nytt tema. Gratulerer! :mad:

fjott

Beklager hvis du er nordlending og jeg såra følelsene dine...det var ment som en spøk (i kjølvannet av Team-Antonsen)... men det programmet var ....mildt sagt... verre enn et MessTV... og det sier mye :thumbdown:

 

Hehe.. fjott... det er lenge siden noen har kalt meg...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Lurer heller på hvordan TV-Norge og TV-2 vil gå frem med deres komende spilleprogram? :blush:

Hvis ikke dette programmet går bra, så kommer de ikke til å lage noe program. De tør rett og slett ikke og vil nok tro det er ganske vanskelig å lage et skikkelig dataprogram, selv om innholdsmessig skulle jeg nok greid bedre.

Tv2 sin spilldel i Sone2 er mange hakk bedre enn dette, så får håpe TV2 satser litt :)

Lenke til kommentar
Hun derre dame som ledet programet var jo utroligt nok litt dum i huet. :roll: Gjentok og spurte en rekke dumme spørsmål og var ikke interestert i det hele tatt. Hun burde fått sparken på flekken. Ellers var dette noe av det dårligste jeg har sett.

 

Kompisen min og jeg lo fælt noen ganger når progamlederen stilte så mange dumme spørsmål.

Lenke til kommentar
han som tester spill i sone2 har i hverfall litt peiling! nei, d blir nok vansklig for de folka der å få seg jobb i tv igjen...Gamer.no burde hatt eget tv-prog!!! :thumbs:

De som var der hadde nok peiling, men har nok blitt beordret til å holde et så lavt teknisk nivå som mulig og å gjøre det veldig lettfattelig. Jeg innbiller meg at hvis de hadde fjernet programlederen og latt de andre fått frie tøyler hadde det nok blitt mye bedre.

 

Det ble også litt for slapt og for mye tørrpreik. Er nesten som frokost-tv på NRK, mindre engasjerende tv skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Syns at de som sier at programmet er dårlig på grunn av at det er nordlendinger som driver det, burde våkne opp...

 

Er da mennesker vi og, like mye som dere som bor sør for trondheim og vi kan da gjøre feil like ofte som dere.. Tror ikke programmets dårlighet hadde noe med hvor programlederne kommer fra.

 

Men det programmet var nesten for j**lig.. Utrolig kjedlig å se på.. TV2 sin spalte på onsdager er mye, mye bedre.. Men da er det jo TV2 som driver det, ikke NRK..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...