Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

LAN Transfer Control

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik ser NetLimiter ut;

scrshot002.png

Hvis du vil sette 4mb/s fra deg (totalt), skriver du inn "4000" under Overall -> Up Limit, og huker av krysset (slik at den blir orange).

Resten lar du være. Da får dem som laster ned fra deg, maks 4mb/s, mens du kan laste ned så mye du vil.

Men merk at NetLimiter ikke klarer å begrense trafikk som foregår på Windows Fildeling.

Lenke til kommentar

Helt øverst på linjen der det står Overall, setter du under Up Limit inn den grensen du vil ha, og haker av ved siden av. Hvis det er et spesielt program du vil begrense, så kan du velge den linje programmet står på, og begrense på samme måte. Jeg antar det er Internet du vil begrense...

Lenke til kommentar

Jeg testet det du sa i Net Limiter med en gang, men d var ikke sånn jeg tenkte meg, jeg ville begrense alt jeg sender ut fra LAN kortet mitt til 4MBytes pr sek.

Men da må jeg vel bruke et annet program, testet ut Bandwith controller, men d var veldig ustabilt, 1Mb - 6Mb nedlastning fra meg, testet d med total copy. Og dessuten var d ikke mulig og kjøre d som system ikon, borte ved klokka..

Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg er ute etter, men Net limiter var neste, hadde det bare kontrollert windows fildeling oxo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...