Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"skal det lite til før man blir kastet ut" Ta en titt på denne, denne og denne du. Duden oppfører seg mildt sagt som shitunge. :yes:

Men jeg sa jo nettopp at jeg er enig i at han burde passe kjeften sin. Og om du ikke skjønte det så var det siste emnet der "Blir jeg kasta ut snart?" IRONI.

Jeg ville bare påpeke at det virker som at personer som fks. psilocybe kan slenge med kjeften, rakke ned på andre og si hva han vil uten en gang å få en advarsel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

psilocybe har gode poenger.

 

Noe nytt hadde feks vært om folk om folk hadde posta noe i retning av "IQ i praksis". "Så høy IQ har jeg, og dette har jeg brukt den til".

Om IQ ikke kan brukes til annet enn å presentere seg som "smartere enn hopen" er begrepet etter min mening totalt meningsløst.

Lenke til kommentar
Jeg mener nå likevel at dette ikke kan kalles et "godt poeng". :roll:

Det var vel mer et spissformulert hint om å bruke søkefunksjonen, finne den gamle tråden om IQ, og poste der.

Jeg må vel bare beklage, men jeg har nok fått litt feil oppfatning av deg psilocybe. Husker deg bare som han der som mente at en rekke gode PS2 spill var kjedelige, og at vi hadde en litt dum diskusjon for en tid tilbake. Du er sikkert helt ålreit du....

Og angående Riotguy's oppførsel....jeg synes det var morsomt før, men nå er det egentlig bare teit. Men LITT morsomt er det da.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...