bluesman Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg liker selvfølgelig blues, og da helst Gary Moore og ZZ topp. Dette er demoer som jeg spiller gitar på: Still got the blues The Loner Walking by myself Gimme all your loving
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Xploding Plastix, Jaga Jazzist, Death in Vegas, Juno Reactor, Nick Drake, Beck, Queens of the stone age, Foo Fighters, Sonic Youth, Fugazi, Melvins, Jeff Buckley, Tricky, osv. osv.
Veritas_ Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Teknologisk musikk selvfølglig Og pop. Og mye annet.
Anathema Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Metalica, Nirvana, Nightwish,Xploding Plastix, The darkness
_HKH_ Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hører på Metallica, Rammstein og Framework. Framework er definitivt best. Spesiekt den nye sangen, "so alone." Hittil er det bare 3 stykker som hører på FrameWork, det er for gale... Ingen her som har hørt: "So Alone"? Det er den beste sangen ever! ja, framework er konge!
Arctic Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 (endret) Jeg liker selvfølgelig blues, og da helst Gary Moore og ZZ topp. Dette er demoer som jeg spiller gitar på: Still got the blues The Loner Walking by myself Gimme all your loving Hey, mye i den stilen som faller i smak her. Har et par ZZ top album liggenede her en plass, pluss noen blues samlinger. Endret 23. april 2004 av Arctic
Jarbra Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Utrolig bra at andre folk her også liker Xploding Plastix. Må være det beste som har skjedd med norsk musikk den siste tiden. Sunset Spirals Take 1 <3
Slednecks Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Hører på Rammstein.. Linkin Park.. Metallica osv..
Knofle Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 (endret) Har ikke sett opeth her... kanskje jeg er bare utrolig lite observant...Uansett er Opeth noe av det beste man kan få... utrolig masse flotte saker der asså Sorry glemte vist di i farten ka album du liker best? har bare 2 orginale Deliverance & Black Waterpark Hehe, litt sein ja.... Deliverance er vel regna for å være det svakeste albumet, men jeg synes det er bra Blackwater Park er et superalbum! Favorittsangen min må vel være Dirge For November, Harvest eller Benighted... opeth er for slapt synes jeg.. de har et par brukbare låter, men det tar aldri av. det bare summer for seg selv på samme monotone nivået hele tiden. litt mer agressivitet så er de der, men da er det vel heller ikke opeth lenger :\ Akkurat synes de er flotte jeg da... men man kan aldri behage alle EDIT: mens jeg er igang kan jeg jo føye til noen band på listen: Pain Of Salvation, Masterplan og Midnight Choir Endret 25. april 2004 av BurTMastA
Axentrix Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 noen her som har noen album (helst prog rock, rock eller heavy) å anbefale da? jeg har noen her: Dream Theater - Scenes from a memory Dream Theater - Images and Words Queensryche - Operation Mindcrime Disse 3 er KNALL BRA!
Knofle Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Prog:Pagan's Mind - Celestial Entrance Rock: BigBang - Frontside Rock`N`Roll Metal: Extol - Synergy
rlz Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Metallica (KONGE!!!), Offspring, Dimmu Borgir, listepop og rock/metal generelt...
j-- Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 har går det i power metal Nightwish, The Covonent, Blind Guardian, metallica, dimmu borgir, kamelot, final fantasy sound tracks, ellers masse metal...
KimNK Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 noen her som har noen album (helst prog rock, rock eller heavy) å anbefale da? jeg har noen her: Dream Theater - Scenes from a memory Dream Theater - Images and Words Queensryche - Operation Mindcrime Disse 3 er KNALL BRA! Prøv Liquid Tension Experiment albuma...
Axentrix Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 noen her som har noen album (helst prog rock, rock eller heavy) å anbefale da? jeg har noen her: Dream Theater - Scenes from a memory Dream Theater - Images and Words Queensryche - Operation Mindcrime Disse 3 er KNALL BRA! Prøv Liquid Tension Experiment albuma... har dem
KimNK Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 (endret) Blæh.. Får legge opp lista mi da Black: Burzum ("Aske", "Hvis Lyset Tar Oss", "Burzum") Darkthrone ("Under A Funeral Moon", "Ravishing Grimness", "Transylvanian Hunger") Emperor ("In The Nightside Eclipse", "Anthems To The Welkin At Dusk", IX "Equilibrium") Mayhem ("De Mysteriis Dom Sathanas", "Deathcrush", "Mediolanum Capta Est") Immortal ("Sons of Northern Darkness", "At the heart of winter", "Pure Holocaust") Satyricon ("Dark Medievel Times", "The Shadowthrone", "Nemesis Divina", "Rebel Extravaganza") Carpathian Forest ("Defending The Throne of Evil", "Morbid Fascinations of Death", "Black Shining Leather") Gorgoroth ("Pentagram", "Antichrist", "Destroyer") Dimmu Borgir ("Enthrone Darkness Triumphant") Faustcoven ("The Halo Of Burning Wings") Viking/folk Metal: Bathory ("Nordland II", "Hammerheart", "Blood, Fire, Death") Thyrfing ("Vannsinnesvisor") Windir ("Arntor", "Sôknardalr", "1184", "Likferd") Enslaved ("Eld", "Frost") Einherjer ("Norwegian Native Art") Storm ("Nordavind") Isengard ("Vinterskugge") Ensiferum ("Ensiferum") Thrash/Death/Extreme: Grimfist ("Ghouls of Grandeur") Mesuggah Entombed Zyklon ("Aeon") Slayer ("Raining Blood") Mercyful Fate ("9") Venom ("Black Metal") Possessed ("Seven Churches") Emancer/Utumno ("Invisible", "Syn Av Ei Ukjend Tid(demo)") Prog/Metal: Opeth (Alt!) Dream Theater ("Images and Words", "Awake", "Scenes From a Memory". Ellers, Alt!) Rob Halford/Judas Priest Yngwie J. Malmsteen Liquid Tension Ex. ("1", "2") Tool ("Lateralus") John Arch ("Twist of Fate") Threshold ("Critical Mass") Racer X Turbonegro Pink Floyd ("Wish you Were Here", "Dark Side of the Moon") Joe Satriani ("Flying In a Blue Dream", "Surfing With the Alien") Mötorhead ("Snake Bite Love") Uriah Heep Judas Priest Iron Maiden (Aller meste) Steve Vai ("Sex & Religion", "Passion & Warfare") Endret 15. mai 2004 av Satrucci_
hvalfangeren Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Prog:Pagan's Mind - Celestial Entrance de er fra skien bassiten hvertfall.....
AutoExec Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Metallica (KONGE!!!), Offspring, Dimmu Borgir, listepop og rock/metal generelt... Dø listepop fra helvete! seriøst.. orker ikke høre de samme sangene 10-20 ganger om dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå