Gå til innhold

Hva slags musikk foretrekker vi overklokkere?


PC^2020

Anbefalte innlegg

Har ventet på denne tråden...

 

AC/DC

Iron Maiden

Nightwish

 

Disse troner øverst så kommer de som egentlig ligger ca på en delt 4:

 

The Darkness

Ozzy Osbourne

Balance of Power

Iced Earth

Judas Priest

Kiss

Metallica

Turboneger

Led Zeppelin

+++ noen nye for hver dag som går.

 

Er sikkert flere som jeg ikke kommer på nå også.

 

Hard Rock & Metal er tingen! :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går sånn opp og ned alt fra rock til rolige ballader, alt etter humøret og det jeg holder på med... Sitter jeg å fikler inne i maskina er de kjekt å ha noe roli trance ell .no å slappe av til så slipper man å tenke på alle ledningene som skal flyttes å rotes med...

Sluker egentli alt rått, til å med danzband musikk (!!!)

Lenke til kommentar
Har ventet på denne tråden...

 

AC/DC

Iron Maiden

Nightwish

 

Disse troner øverst så kommer de som egentlig ligger ca på en delt 4:

 

The Darkness

Ozzy Osbourne

Balance of Power

Iced Earth

Judas Priest

Kiss

Metallica

Turboneger

Led Zeppelin

+++ noen nye for hver dag som går.

 

Er sikkert flere som jeg ikke kommer på nå også.

 

Hard Rock & Metal er tingen! :devil:

Helt rett!! :thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk :angry:

Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop...

 

Wannabe gangstah hip-hop/rap er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord.

Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene.

 

That's it...

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk :angry:

 

hører selv på metal/power-metal/black metal/death metal og god gammel rock/punk

Hehe, Sean Paul har ødelagt beat'n til Dre ( what's the difference beat'n ) ..

 

 

Konklusjonen min er at Sean Paul suger.

Lenke til kommentar
det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk :angry:

Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop...

 

Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord.

Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene.

 

That's it...

Og hva er da "Gangstah rap" ?

Lenke til kommentar
det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk :angry:

Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop...

 

Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord.

Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene.

 

That's it...

Og hva er da "Gangstah rap" ?

Glemte bare et tegn, korrigert nå.

 

Wannabe gangstah hip-hop/rap...

 

Men hvem bryr seg uansett.

Hør på den musikken dere liker sier nå jeg, musikkdiskusjoner tar seg mye bedre ut muntlig...

Lenke til kommentar

jeg er ganske trangsynt når det gjelder musikk, da :p

Jeg kutter sånn cirka alle de som rapper under en kam, da (bortsett fra mighty 44, da :p )

 

Noe med wolla-gangstah rapp som gjør at jeg ikke liker det er hvor slitne de folka er å høre på. _MANGE_ av rapperne gjør det bare for penger, og feier over landet med en svak låt... Det freaker meg helt ut...

 

BTW, gangstah rap er når de har så masse gull på seg, at de kunne ha støpt det om til et dampskip..

 

God natt da, folka

Lenke til kommentar
det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk :angry:

Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop...

 

Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord.

Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene.

 

That's it...

Og hva er da "Gangstah rap" ?

Glemte bare et tegn, korrigert nå.

 

Wannabe gangstah hip-hop/rap...

 

Men hvem bryr seg uansett.

Hør på den musikken dere liker sier nå jeg, musikkdiskusjoner tar seg mye bedre ut muntlig...

Enig, men selv om man setter andre musikkgenrer foran andre burde man jo ikke legge ut om at "det er sånn og sånn" , sånn som jeg, skreiv at jeg Ikke likte trance, jeg skreiv ikke :

"Trance er talentløs musikk som enkelt kan fremstilles av enhver datamaskin" bare fordi det er min mening, det er selvfølgelig feil også, det vet jeg jo, men for meg virker det sånn.

 

Å "rappe" er ikke akkurat enkelt, og krever en del talent for ikKe å snakke om improvisasjonsevne

(freestyling). Nei du min venn, denne uttalelsen blir nok litt feil:

Minner litt om å høre far eller bestefar uttale seg om "ungdommen nå til dags"

"Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord.

Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene."

Lenke til kommentar
Enig, men selv om man setter andre musikkgenrer foran andre burde man jo ikke legge ut om at "det er sånn og sånn" , sånn som jeg, skreiv at jeg Ikke likte trance, jeg skreiv ikke :

"Trance er talentløs musikk som enkelt kan fremstilles av enhver datamaskin" bare fordi det er min mening, det er selvfølgelig feil også, det vet jeg jo, men for meg virker det sånn.

 

Å "rappe" er ikke akkurat enkelt, og krever en del talent for ikKe å snakke om improvisasjonsevne

(freestyling). Nei du min venn, denne uttalelsen blir nok litt feil:

Minner litt om å høre far eller bestefar uttale seg om "ungdommen nå til dags"

 

"Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord.

Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene."

 

ok, sorry..

 

Jeg har hatt en lang og kjip "øve-til-eksamendag" i dag... når jeg da har hørt musikken av Sean Paul i flere timer er det ikke rart jeg blir litt lei... De som rapper freestyle fortjener min respekt, for det er noe av det sykeste jeg har hørt :scared:

 

*kremt, brans freestyle.mp3, kremt* <- admin ikke edite det, det kan da umulig være © på den...

Lenke til kommentar
Å "rappe" er ikke akkurat enkelt, og krever en del talent for ikKe å snakke om improvisasjonsevne

(freestyling). Nei du min venn, denne uttalelsen blir nok litt feil:

Minner litt om å høre far eller bestefar uttale seg om "ungdommen nå til dags"

Nå var det sånn at jeg ikke vet en dritt om slikt, så man kan vel tolke det litt ironisk?

 

Eller kanskje man ikke skal det alikevel :hmm:

 

Do as you wish, i really don't care.

Tidlig på morgenen er det også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...