Gå til innhold

hvilket kabinett bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei

 

det du er ute etter er absolut et chieftech dragon bigtwr! har selv et i silver finish og det er det beste toweret jeg har hatt ever!

 

1mm kjukke metallplater for å holde støyen inne, MEGET romslig å jobbe i, og meget god kvalitet, gjennomført over hele kabinettet...

 

GO CHIEFTECH! :===)

 

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 21:28, cerveza skrev:

Vil ha et som er STILLE, romslig og lett å komme til i. Og se litt kult ut. Har hørt at Chieftec skal være bra. Erfaringer?


 

Høres ut som Chieftec er det du vil ha ja. Kjøp det sammen med en Enermax hos Microplex.

 

Hvis du tar et søk i forumet og ser i webshopguiden så ser du at kabinettet får masse skryt

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 21:38, xthal skrev:

har en chieftec bigtower selv (sort) og jeg er meget fornøyd med det toweret
:grin:
men for all del hold deg unna aopen!!! SPESIELT hq45 /hx45, verre kabinetter har jeg ikke sett siden desktopkabinettenes storhetstid (og noen ferdigmaskiner da :razz: )


 

Hehe... kan ikke si meg mere enig. Har både Chieftec DA01SLD og AOPEN HX45 og det er to forskjellige verdener!

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DA01SLD

Lenke til kommentar

Aopen HX45/HQ45?

 

Fyren spør jo etter et stille og romslig kabinett :smile:

 

Og en sammenligning av Aopen miditower mot Chieftech maxitower hører vel ikke hjemme. Det er 2 forskjellige verdener :grin:

 

Et alternativ man kan sammenligne mot er Aopen HQ08. Romslig er det, men ikke noe spesielt stille. Smart løsning når det gjelder plassering av harddisker :smile: Lett å komme til også, i og med at den har en hovedkortskuff (noe jeg savner på Chieftech sitt). Har selv HQ08, men går over til Chieftech DX-01SLD om et par dager :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 21:54, Pingo68 skrev:

Og en sammenligning av Aopen miditower mot Chieftech maxitower hører vel ikke hjemme. Det er 2 forskjellige verdener
:grin:


 

Hva var det jeg nettop sa :smile: Har som sagt begge 2 så jeg vet hva jeg snakker om......

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 21:38, xthal skrev:

har en chieftec bigtower selv (sort) og jeg er meget fornøyd med det toweret
:grin:
men for all del hold deg unna aopen!!! SPESIELT hq45 /hx45, verre kabinetter har jeg ikke sett siden desktopkabinettenes storhetstid (og noen ferdigmaskiner da :razz: )



Syntes eg hørte noe mobbing av desktop kabinetter... skal ha meg sånn chieftec desktop jeg når jeeg skal ha pc som skal passe inn i anlegget.....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-04 00:24, the_ruthless skrev:

Får jeg foreslå Aopen's hyper-geniale H600A??!! Det er ny serie! Meget praktisk å jobbe i, størrelsen er stoooor midi, liksom! Elsker den kassa mye mye MYE mer enn min gamle HX08! Er også med litt/1337 fet strømforsyning + en kabinett-vifte (som kan fjernes, eller byttes ut med noe bedre uten problemer!)!





 

Hvordan er denne egentlig? Mere støydempet enn HQ08?

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i alle de poengene som er nevnt overfor. Chieftech har geniale løsninger på ting, det er stor plass og det er stilig.

 

Men la meg fortelle en historie:

jeg var på LAN her for en stund siden, ca 100-120stk. Da la jeg merke til to ting. Alle hadde Chieftech! og alle hadde logitech mus/tastatur. vel nesten alle, ca 85% vil jeg tippe. men fortsatt.

 

For de fleste er ikke dette et problem, men for meg er det det. Jeg kjøpte chieftech i begynnelsen fordi det var spesielt, men nå er det ikke det lengre og jeg kjøpte nytt, et prism et eller annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...