Gå til innhold

Hardisk


andiss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er egentlig feilpost, men gjør sikkert ikke så mye.

 

Vel, det kommer helt ann på hva du skal bruke pcen din til. Jeg klarer meg med min 40-gigs hardisk jeg :) Men hvis du har tenkt å bruke pcen din som filserver går det ikke. Hva skal du bruke den til? Har du kanskje en gammel harddisk som du kan bruke i tillegg til raptoren? 74 gig holder nok en stund, så kan du kanskje kjøpe en større etterpå... Det hadde jeg gjort

Lenke til kommentar
Ville heller kjøpt en 200gb hd eller 250gb hd til samme prisen, med mindre du driver med heftig video redigering, og må ha de få ekstra sekundene i loading tider...

 

Enig med nikkor i dette. Hvis du absolutt skal ha en rask disk, og faktisk skal ha utnytte av den, så kjøper du en raptor 36,7gb og bruker den til os-disk, også bruker du resten av pengene på en 160gb s-ata disk.

 

edit:skriveleif

Endret av diss
Lenke til kommentar
Ville heller kjøpt en 200gb hd eller 250gb hd til samme prisen, med mindre du driver med heftig video redigering, og må ha de få ekstra sekundene i loading tider...

 

Enig med nikkor i dette. Hvis du absolutt skal ha en rask disk, og faktisk skal ha utnytte av den, så kjøper du en raptor 36,7gb og bruker den til os-disk, også bruker du resten av pengene på en 160gb s-ata disk.

 

edit:skriveleif

Jepp :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...