Gå til innhold

INFO: Websider til kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

En grei sjekkliste angående komposisjonen for de som legger ut ting til kritikk her. Kan hindre en del gjentagende ting fra kritikere..

  • Mening – at siden er planlagt og ikke "tilfeldig"
  • Helskap – at den har ein hel og avsluttet form
  • Sammenheng – at delene tilhører samme komposisjon
  • Forhold – at delene står klart i forhold til hverandre; hva er en del og hva som er en annen en
  • Balanse - at delene balanserer i forhold til hverandre
  • Levende form – at det er liv og ikke monotoni
  • Oversikt - at det ikke er flere deler enn vi kan ha oversikt over

:)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Nå synes jeg tilbakemeldingene på forumet her begynner å bli litt for krasse igjen. Hva med at folk understreket at det er DERES mening de fremsetter, og er forsiktige når de anbefaler trådstarter å begynne på nytt?

 

Eksempler:

 

EDIT: Fjernet eksempler siden det ikke er nødvendig. Hvis ønskelig skal jeg finne dem frem igejn.

Endret av anderlin
Lenke til kommentar
Nå synes jeg tilbakemeldingene på forumet her begynner å bli litt for krasse igjen. Hva med at folk understreket at det er DERES mening de fremsetter, og er forsiktige når de anbefaler trådstarter å begynne på nytt?

Trenger det å understrekes? En skriver ikke andres meninger når en kritiserer et design vel?

Lenke til kommentar

nei da blir det så mange. det er perfekt med to slik som nå.

 

Nå synes jeg tilbakemeldingene på forumet her begynner å bli litt for krasse igjen. Hva med at folk understreket at det er DERES mening de fremsetter, og er forsiktige når de anbefaler trådstarter å begynne på nytt?

tja, skal være enig i at det hender noen få ganger. men bare noen få. kan jeg få se eksemplene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...