Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Manglende faktura


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg mener å huske at for en stund siden var det mange som mottok sinnsyke renginger fra Tiscali (og andre) fordi Tiscalli hadde "glemt" å sende ut faktura.

 

Mitt problem er noe annet; Jeg har Telenor ADSL, og har hatt det i snart 2 år. Men etter jeg byttet hastighet i Oktober 2003 har jeg ikke mottatt noen regninger for ADSL produktet. Jeg får jo regniner for mobil abbn, fasttelefon og ISDN abbn. mitt, men på fakturaen står det ingenting om ADSL produktet. Jeg har kontaktet Telenor to ganger ang. dette, og de sier de skal rydde opp i dette hver gang.

 

Så kommer det jeg egentlig lurer på: Hvilke rettigheter har jeg ang. utsettelse, oppdeling av faktura, etc, hvis jeg plutselig skulle få en kjemperegning fra Telenor?

Jeg frykter at jeg kan når som helst motta en regning på rundt 6-7000 for ADSL linja, så jeg vil vite hva jeg kan gjøre med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at bedrifter i Norge har lov til å etterfakturere og jeg mener å huske at dette er 3 år. Man har faktisk ingen rettigheter angående dette, selv om man gir beskjed til bedrift at man fakturerer feil. Det lureste er å sette av penger slik at man ikke går på en smell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...