Gå til innhold

9800 pro


eNix

Anbefalte innlegg

Det er mange bedrifter som lager ati radeon 9800 pro men hvilket av dem er best. Har noen erfaring til dette. Hva skal jeg velge. Og I tanke på prisen av 9800xt Har tenk å kjøpe nytt 3dkort skal jeg velge 9800pro i tanke på ytelsen og prisen eller skal jeg gå for 9800xt på grunn av at det er det beste i markeden, og bruke 4000 kr for det. Hva ksla jeg gå for.? :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt saphire radeon9800Pro eller Asus sin turbo Limited Edition hvis du har cash til det :S!! For Pakka til asus er det 7000kr trur jeg men man får en del digg med blant annet HL2 og noen progs som er laget bare for den pakka som Video komunikasjon i 3d spill.!! gull i cs og UT det!!

Lenke til kommentar
Som sagt, kjøp det billigste 9800 Pro du finner. Muligens PowerColor, jeg har ikke sjekket prisene i det siste. 9800 XT må kunne sies å være et særdeles dårlig kjøp nå som GF 6800 er på trappene.

Særdeles dårlig kjøp uansett mener jeg.

 

Du bør vurdere å kjøpe det kortet som kommer med VGA Silencer fordi den vifta som kommer med 98p bråker mye, og jeg regner med at du kommer til å kjøpe ny kjøler innen kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...