Gå til innhold

Ram-prisene


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Ja... Men han betaler ikke for de... For å si det på den måten :roll: Har ikke kjøpt noe enda, vil ikke bidra til slikt. Men muligheten er der  ;)

Da er kameraten din en idiot , som bidrar til at RAM'en blir dyrere. Produsenten må vel kompensere for at din dumme kamerat stjeler alle produktene.

 

 

Edit:

 

Ikke kjøp tyvegods.

Har aldri sagt at jeg er venn med han... Og skjønner hva du mener... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blant annet på grunn av DETTE

 

Edit:

 

.....er RAM'en dyr

dette såtpr i artikkelen

 

DRAM mest utsatt

Veksten har vært særlig sterk for såkalt DRAM (Dynamic Random Access Memory), som er den typen minne som brukes i de fleste personlige datamaskiner.

 

inbilte meg at det var DDr ram som var mest vanlig

 

 

DDR SDRAM som det heter er fullverdig DRAM det... så skjønner ikke helt hva du vil fram til her... :no:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Ja... Men han betaler ikke for de... For å si det på den måten :roll: Har ikke kjøpt noe enda, vil ikke bidra til slikt. Men muligheten er der  ;)

Da er kameraten din en idiot , som bidrar til at RAM'en blir dyrere. Produsenten må vel kompensere for at din dumme kamerat stjeler alle produktene.

 

 

Edit:

 

Ikke kjøp tyvegods.

Strengt tatt så stjeler ikke lager-personer nok til at de blir mangel :laugh:

Men det lageret må vel kompensere får svin på et vis ja...dessverre

Lenke til kommentar
Blant annet på grunn av DETTE

 

Edit:

 

.....er RAM'en dyr

dette såtpr i artikkelen

 

DRAM mest utsatt

Veksten har vært særlig sterk for såkalt DRAM (Dynamic Random Access Memory), som er den typen minne som brukes i de fleste personlige datamaskiner.

 

inbilte meg at det var DDr ram som var mest vanlig

hallo??? SDRAM og DDR SDRAM er DRAM moduler azzå!

 

bare ta vekk ddr og "s"en så har du DRAM igjen.. og det er jo uansett det samme.. Les, lær og FORSTÅ!

Lenke til kommentar

Hadde mitt beste kjøp for ca 10 år siden.... 1500 for 4mb RAM (betalte akkurat det samme for 256 ganger mer minne for 2 måneder siden) :-P

 

Det var tider gitt... 486 SX 33 (uten matteprosessor), 106mb HD, 4mb RAM (blei 8 etter oppgraderinga).. Tror faktisk den hadde 2mb videominne (onboard skjermkort)...

Memmaker og doubledisk var hyppig i bruk... Var konge på tweaking av det konvensjonelle minnet oxo... (hadde godt over 610kb ledig :-) ) Og minne og cpu kjørte på samme busshastighet... Ikke mange systemer som kan skryte av det i dag.. hehe..

 

Ups... mimra meg langt off topic her gitt.. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...