heggi Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Har shuttle sb51g p4 2,4 og siste bios. I denne står det to disker: 1.wd 250 gb (system disk med 3 partisjoner 150+50+20) 2. maxtor 200 (2 partisjoner) wd disken instalerte jeg idag da jeg byttet ut min gamle 120. Problemet er nå at jeg ikke klarer og få maxtor disken min til og bli lesbar nå.. Prøvde med den gamle system disken bare for og forsikre meg om at den ikke var ødelagt, hvilket den ikke var.. Finner den i bios og under disk behandling står det: disk 1, dynamisk, uleselig.. Trenger sårt noe hjelp eller tips her..
paarsand Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Den har ikke laget noen rare lyder eller noe sånn i det siste? Eller kanskje vært veldig varm? Får du opp maxtor disken om du tar ut WD disken? eller omvendt...
heggi Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 Nei den lager ingen lyder,men er kanskje noe varm til tider. Får ikke sjekket om maxtor disken virker alene da det ikke er noe OS på den.. Men vet den fungerer sammen med den gamle system disken min på 120 gb.. Kan det være noe begrensninger i shuttle'n mht hvor mye Gb den takler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå