Gå til innhold

HVordan gå i svart hvit modus når pcen er "idle"


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som vet om ett program som gjør slik att når jeg ikke har vært anig tastatur eller mus etter f.eks 5min så går skjermen i mørk svart hvit modus? (ikke screensaver eller noe slikt)

 

Hvis det er noen som ikke forstår så bare gi en lyd.

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel sette dette i windows ?

 

Gå på instillingene for skjermbeskytter greiene og let etter skjerminstillinger, så skal du vel få muligheten til å definere når skjermen skal slåes av. Lenge siden jeg har brukt windows nå, så jeg beklager at forklaringen ikke er så veldig nøyaktig ;).

Lenke til kommentar
Du kan vel sette dette i windows ?

 

Gå på instillingene for skjermbeskytter greiene og let etter skjerminstillinger, så skal du vel få muligheten til å definere når skjermen skal slåes av. Lenge siden jeg har brukt windows nå, så jeg beklager at forklaringen ikke er så veldig nøyaktig ;).

med denne metoden går skjermen helt svart, jeg mener mer mørk svart hvit modus før den går i screensaver.

 

Slik som dette

untitled.JPG

 

Bilde viser bare ett eksempel på hvordan jeg vil ha det, men det du ser i midten er en cleaner greie som rensker regestyr filene mine, så det jeg ønsker er ett programm som får deskopen min til og se slik ut etter f.eks. 5min.

 

Edit: skriveleif...

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar

jo, jeg skjønner hva du mener

savner noe slikt jeg også

 

hadde flere screensavere på amigaen min som fadet sakte over til gråtoner samt reduserte lysstyrken samtidig - for så å la bildet være mørkt m/gråtoner en viss tid, og så fade helt til svart etter en stund. Allt tidsintervallene kunne instilles manuellt. Dette var en tøffe saker :) Denne screensaveren var inkludert i mange av de modulære ssaverene som fantes på amigaen.

Lenke til kommentar
jo, jeg skjønner hva du mener

savner noe slikt jeg også

 

hadde flere screensavere på amigaen min som fadet sakte over til gråtoner samt reduserte lysstyrken samtidig - for så å la bildet være mørkt m/gråtoner en viss tid, og så fade helt til svart etter en stund. Allt tidsintervallene kunne instilles manuellt. Dette var en tøffe saker :) Denne screensaveren var inkludert i mange av de modulære ssaverene som fantes på amigaen.

Men da får vi bare vente til det er noen som kan svare oss på dette. ;)

 

Er det noen som vet hva programmet heter???

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...