djrack Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 har nettopp kjøpt nytt the sims spill. double deluxe. jeg prøvde å instalere det men det gikk ikke. har windows xp, HP maskin. hvorfor går det ikke??
Axefjord Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Det kan være hundre forskjellige grunner. Du må alltid legge med all info når du spør et sånt spørsmål. Kom det opp en beskjed? Restartet maskinen? Eller hva skjedde? og når under installasjonen?
ttt Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 og du må huske å instalere det første sims spelet før du begynner å instalere utvidingspakkane
djrack Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 ok. det var en venn av meg. skal spøre han
ttt Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 ok. det var en venn av meg. skal spøre han sjølvsagt var det ein "venn" av deg. det er vel ingen som tørr å inrømme at dei kjøpar the sims.
djrack Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 det erdet. jeg har the sims på bærebare dell maskina mi jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå