Gå til innhold

Haster! amd xp2600+ mobile

Furyfax

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! E i NY city naa og leter etter en hardware butikk som kan selge amd xp 2600+ mobile, men eg finne ikkje computer hardware butikk som har dette. Har vaert paa COMPUSA idag, det er en veldig stor computer hardware butikk paa 2 etasjer, men der hadde de alt utenom mobile cpu'er, som var veldig kjedelig! haaper noen kan hjelpe meg, hvis det er noen som vet om adresse og/eller navn paa butikk i NY city som kan selge dette saa hadde eg vaert kjempe fornoyd!!

Ellers e det 20 grader ute og sol! hehe

Mvh

Paul

Endret av Furyfax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å let etter rett butikk i www.pricewatch.com

eller kanskje disse bare er webshops. Vet ikke, men lykke til!

Jeg får min xp-m 2600 neste uke fra newegg :green:

Skrevet
Hei! E i NY city naa (..) e fornoyd!!

Ellers e det 20 grader ute og sol! hehe

Mvh

Paul

Veldi off-topic; Kan du ikke ta noen bilder av denne 2 etg. store butikken, slik at vi får et innblikk i hvordan en skikkelig geek butikk skal se ut! Det hadde vært noe :yes:

Skrevet

var paa compusa igaar for aa ta flere bilder, men blei "busta"!! Sjefen likte ikkje det saerlig godt at eg tok bilder i butikken. Saa eg fekk ikkje ta bilder. Men eg tok noen, men detta var for det mesta av div pc'er og mac avdelingen. Fekk ikkje tatt i selve delen korr hardware delene var.

Var ogsaa idag paa ei sjappa som hette r&j computer world eller noe saant. Det var 4 etasjer med geek-heaven! Turte ikkje aa ta bilder, men det va stort!

Fant forresten en 8xDVD-brenner multiformat te 79.99$ som e ca 560 nkr, som ikkje e saa gale!

Har gitt opp me aa finna den CPU'n!

Mvh

Paul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...