Gå til innhold

Nye sider - ønsker trafikk - ingen reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D Da begynner det å hjelpe....

Jeg er helt ny i Adobe Illustrator CS, så derfor begynte jeg med ett template for å lære meg litt....

 

Og så har jeg ett spørsmål til noen som har litt peil...

Hvordan skal jeg lett få laget ett bra fotoalbum med Illustrator? Eller kan jeg beholde fotoalbummet jeg laget i FrontPage uten at det blir alt for dumt, design messig....

Lenke til kommentar

Siden er alt for stor, må scrolle for det lille innholdet du har. Syns at linker og tekst kunne ha blitt mindre. Og likte ikke shadoweffekten på linkene og overskriften. Bare prøv på mange forskjellige sider. ordne ny hele tiden. Beste måten å lære på. Bra at du har gått fra template, er et stort skritt i riktig retning. Blir bedre etter hvert! :)

 

Hvordan program har du brukt? alt er i bilder? Bakgrunner som er enkle farger trenger ikke å være i bilde format.

 

Lær deg HTML og CSS så blir det bedre.

Endret av andesh
Lenke til kommentar
Nye sider versjon 3

 

http://myhken.com/hovedsider2/index.html

 

Da har jeg gått bort fra templaten, og laget meg noen nye sider fra grunnen av.

 

Hva synes dere nå? Er dette ett design jeg kan lage resten av sidene mine med? :hmm:

 

Eller skal det skrotes sammen med det andre mølet jeg har laget?? :D:D

 

Enten :thumbup:

Eller :thumbdown:

Hvis du er nybegynner vil jeg si at det der er et ganske bra første-resultat ;)

Lenke til kommentar

Jo jeg er nybegynner når det gjelder Web design, har kun brukt FrontPage i de siste årene..... :blush:

 

Når det gjelder størrelsen: jeg bruker en oppløsning på 1024*768, blir det alt for stort for resten av dere?

Kan senke denne ned til 800*600 kanskje? :hmm:

 

Til deg som spurte om hvilket program jeg bruker: Adobe Illustrator CS, og ja, der blir alt laget som bilder.....

 

Skal prøve å fåned størrelsen på bildene etterhvert.

 

Men takker for gode tilbakemeldinger, og ja, jeg skal fikse mer på disse sidene.... lærer fortsatt.. :D

Lenke til kommentar

Det er ikke ett template...., men jeg har ikke laget de fire symbolene nederst selv :no:

 

Men det som virkelig betyr noe for meg, er om sidene fungerer bra, og de ser bra ut. Jeg har alltid brukt ferdige templates i FrontPage, så er ikke så opptatt av akkurat det.

 

Og helt seriøst....skal jeg minske størrelsen på sidene fra 1024*768 til f.eks 800*600, eller blir det for smått??

Lenke til kommentar

:blush: Du og den templaten altså :blush:

 

Jeg tok å laget en side ut i fra templaten, slettet alt, og startet på nytt... men selve størrelsen på arket beholdt jeg fra templaten ja..... og det bildet oppe i venstre hjørnet, har jeg selv tatt, men ideen kom fra templaten ja, så da er vi enige om at størrelsen på arket (siden), samt plasseringen av bildet oppe til venstre stammer fra en template. ;)

 

Kan vi ikke slutte å diskutere akkurat det, og heller diskutere om hva jeg burde gjøre for å få sidene til å se best mulig ut..... :angry:

 

Og så var det det med ekstra trafikk på sidene da.....setter fortsatt pris på det nå i helgen.

 

Adressene er som før:

http://myhken.com/hovedsider

og de nye sidene finner du på

http://myhken.com/hovedsider2/index.html

Lenke til kommentar
Den var jo nesten helt identisk med den templaten. Ikke kom å si at du ikke brukte den som mal.

skal jeg bare le litt....

 

synes det "stinka" null template....

 

dessuten måten du skriver det på får meg til å tenke: 12 år eller 13 år?

Du vet tydligvis ikke hva du snakker om. Så du den siste siden hans? Det var en template. Og denne er nesten helt lik.

 

...Og det du sier om alderen... Bare hold kjeft ditt jævla nerd. Heller ikke her aner du hva du snakker om. Alder har vel fint lite med hvordan man formulerer seg.

 

Jeg forventer en unnskyldning for det provoserende innlegget ditt.

Endret av yNx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...