Glipp Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 hei... Fikk så sinnsykt lyst til å spille de storslagene spillene Goldeneye å Zelda.. men har ikke n64 noe mere.. men så har jeg hørt at du kan laste ned noe rart som gjør om spillene fra n64 til pc eller noe i den duren.. Så jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvor jeg kan laste den ned? å hvor jeg kan laste ned spillene -Takk
Rookie_NO Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Ulovlig. hmm.. er det ulovelig ? Ja og nei. Det er ikke ulovlig i den vanlige verden, men her på gamer.no har de stempla det som illegalt...
Glipp Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Ulovlig. hmm.. er det ulovelig ? Ja og nei. Det er ikke ulovlig i den vanlige verden, men her på gamer.no har de stempla det som illegalt... lol sant...
Excelsion Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Emulatorer og roms til en konsoll som "lever" enda er faktisk illegalt i HELE verden.
Blib Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Stenges.
Anbefalte innlegg