Gå til innhold

Hva slags konsoll har du?


SaReX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har PS2. Men den har vært stille etter at jeg kjøpte ein pc. Har også en halv XboX(splæisa).

 

Jeg valgte PS2 fordi den hadde og har fortsatt de beste spella, det blir nok fart i den etter at jeg får taki SOCOM 2, og IHVERTFALL når GT4 kjem.

 

Eneste som er bra meg Xbox er at den er enkel å mekke til leechbox.

Lenke til kommentar
Har PS2. Kjøpte den før Xbox og Gamecube kom på markedet. Hadde den originale PlayStation før. Har aldri falt meg inn å velge noe annet, rett og slett fordi jeg synes PS2 er den beste konsollen.

Den er kanskje ikke best på styrke og grafikk, men den er best på spill(de aller fleste spillutviklere tenker først PS2) og den er best tilpasset meg.

 

Og hehe....TheWiz: Et spørsmål: Hvorfor kunne høre på musikk når du spiller? For det første så er som oftest det beste å høre musikken og lyden i spillene. Og skulle jeg trenge musikk så kan jeg bare spinne i gang en CD i stereoanlegget. Så jeg skjønner ikke helt poenget.

Og angående dette med at du slipper memory card fordi du kan lagre alt på harddisken. Er det ikke veldig slitsomt dersom du vil ha med deg savegamen din til en kamerat fks.? Må drive å dra med deg hele konsollen? :ermm:

Det var ikke det at jeg spiller så mye musikk på Xbox`en min, det er bare en måte å vise hvor bra en Xbox er i forhold til Ps2 og hvis du vil ha med deg save gamen til en kamerat kan du bare lagre det på en memory card..vanskliere er det ikke! Xbox har jo MANGE flere mulig heter enn Ps2! :roll:

Lenke til kommentar

Har ett gammelt SEGA master system :laugh: Kjøpte en playstation da den kom på markedet her i Norge( aaa minner :love: ) Fikk så en N64 til jul `97(inkl Golden Eye :dribble: `) Så kjøpte eg meg en GC da den kom ut, har i tilleg ett par datamaskiner i hus! Hadde en GBA men solgte den etter et år. Valgte til slutt GC da pga Rogue Sqaudron, og fremtidige Zelda spill. Gamepadden var klart den beste blandt konsollene(X-box heng deg)

Lenke til kommentar
Atari 2600, Dragon 32 og 2 stykk XBoX..

 

Svært fornøyd med XBoX.. Eneste konsollen med store nok kontrollere til at jeg slipper leddbetennelse i håndleddet, samt senebetennelse i hendene.

 

(Ja, alle andre konsoller, inkl. PS2 har for små kontrollere.)

Eller kanskje det bare er du som har store hender? :D

Lenke til kommentar

Har selvfølgelig xbox!

Det er den beste konsollen pga. alle mulighetene! For Eks. Xbox live, musikk mens du spiller (går ikke på alle spill da) og at du ikke trenger et memory card, du kan bare lagre det på hardisken. Er veldig bra spillmuligheter!

Har f.eks:

 

-Halo

-PGR2

++

Og for ikke å tenke på de som kommer:

-Halo 2

-Half Life2

-Doom 3

-Ninja Gaiden

-BC

 

:thumbs: Geniale x :thumbs: ox altså! :thumbs:

Lenke til kommentar
Har PS2. Kjøpte den før Xbox og Gamecube kom på markedet. Hadde den originale PlayStation før. Har aldri falt meg inn å velge noe annet, rett og slett fordi jeg synes PS2 er den beste konsollen.

Den er kanskje ikke best på styrke og grafikk, men den er best på spill(de aller fleste spillutviklere tenker først PS2) og den er best tilpasset meg.

 

Og hehe....TheWiz: Et spørsmål: Hvorfor kunne høre på musikk når du spiller? For det første så er som oftest det beste å høre musikken og lyden i spillene. Og skulle jeg trenge musikk så kan jeg bare spinne i gang en CD i stereoanlegget. Så jeg skjønner ikke helt poenget.

Og angående dette med at du slipper memory card fordi du kan lagre alt på harddisken. Er det ikke veldig slitsomt dersom du vil ha med deg savegamen din til en kamerat fks.? Må drive å dra med deg hele konsollen? :ermm:

Det var ikke det at jeg spiller så mye musikk på Xbox`en min, det er bare en måte å vise hvor bra en Xbox er i forhold til Ps2 og hvis du vil ha med deg save gamen til en kamerat kan du bare lagre det på en memory card..vanskliere er det ikke! Xbox har jo MANGE flere mulig heter enn Ps2! :roll:

Hvordan da mener du? Til Xbox kan du lagre på harddisk, men kan også skaffe deg et memory card. På PS2 lagrer du på memory card, men du kan da også kjøpe deg harddisk. Verre er det ikke. Så på det punktet så stiller de faktisk ganske likt.

Og angående det med musikken.....synes ikke det er så veldig stor fordel. Ps2 kan også spille musikk. Okey, ikke mens du spiller, men så er nå heller ikke det nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...