Gå til innhold

Min første dårlige erfaring med..


Anbefalte innlegg

sendte inn hovedkort, harddisk og minne som er kjøpt hos komplett.no.

harddisken døde, og pc'en oppfører seg bedritent. så jeg sendte likesågodt inn alt.

det som er saken er at jeg fikk ett retur skjema som jeg fylte ut og la med i pakka jeg sendte til dem, fordi retur systemet dems var(er) nede.

 

denne pakka mottok de på tirsdag for to uker siden. de har hatt den hos seg siden, og jeg har ennå ikke mottatt noen pakke post. jeg ringte kundeservice i går, da sa de at de ikke ante statusen på pakka mi fordi de "endra alt av systemer blablabla".. dette har de da gjort i snart en måned?

 

ganske misfornøyd nå.. :no:

 

samtidig har jeg ett splitter nytt lian li, ny skjerm og tastatur som venter.. alt jeg trenger er inmaten min som DE har :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA jeg er også litt sur på komplett, har sendt mail til retur men de svarer jo ikke?!

Skal sende inn en cpu og få pengene tilbake.. Snart er det jo godt 14 dager. Jeg fikk ikke med sånn retur lapp når jeg kjøpte fra komplett, har de det på siden sinn?

 

Jeg trenger virkelig det retur skjemaet.. Noen som har link?

Endret av defzx
Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei jeg også.

 

Har sendt rambrikken min inn for andre gang nå etter å ha motatt 2 deffekte Corsair brikker hos de.

 

Spurte vennlig siden dette hadde tatt så sinnsykt lang tid om jeg kunne få en sendt på forhånd siden behandlingstida vil bli ENDA lengere på grunn av påsken. Men svaret var nei tydeligvis siden jeg ikke har hørt eller motatt noe fra de.

 

Er på min andre eller tredje uke med venting på denne returen, og når jeg ringte kan de ikke opplyse status om hvordan det går med returen min på grunn av oppdatering av system. Det har uansett vært nede ALT for lenge.

 

De sender ikke status på mail i denne perioden, de kan ikke si noe over telefon, og det nytter heller ikke og spørre på [email protected]

 

Hvis komplett leser dette så håper jeg de kan prøve å få opp farta litt.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
JA jeg er også litt sur på komplett, har sendt mail til retur men de svarer jo ikke?!

Skal sende inn en cpu og få pengene tilbake.. Snart er det jo godt 14 dager. Jeg fikk ikke med sånn retur lapp når jeg kjøpte fra komplett, har de det på siden sinn?

 

Jeg trenger virkelig det retur skjemaet.. Noen som har link?

Et brev på 3 linjer hvor du sier at du benytter deg av returretten skal være nok, om de ikke har sendt angrefrist skjema har du 3 måneder. Du skal ha tilbake faktiske utgifter så de dekker returporto uansett

Lenke til kommentar

som kunde har jeg krav på god behandling, når jeg da ringer å hører på hvordan statusen på min ordre er, så får jeg svaret "veit ikke" det er ikke akuratt det man skal vente seg av ett slik firma. jeg skal ha komponentene mine tilbake, og noe skal jeg ha nytt også, de kan jeg kreve fordi jeg har noe som heter garanti på ting jeg har kjøpt, så de får se å få ut fingern snart synes jeg.

Lenke til kommentar

nei ikkenoe pån igjen, jeg bare synes det er litt slappt av komplett.

selvom de har haugevis av andre kunder burde det ikke ta i overkant av ei uke uten at de engang har sett på min innsendelse. hadde det vært dine ting hadde du nok sagt det samme som meg, er ikke allverden å sitte på en 350MHz uten min ordinære pc pga komplett's forsinkelse

Lenke til kommentar

heizan det er for de han som sende returer sende en retur om dagen!

men han har nok slutta nå så derre får det til uka eller no.

rign komplett salg og da kan du velge mellom og taste 1 2 og 3 så trykker du 3 og spør om hun kan sette deg in til retur avdelig ikke den vanlig retrur av deligna men den der de fikser deller og sånt så sjekker de det får deg.

system ligger kun der inne har ikke kommet til den vanlige retur avdelig enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...