Gå til innhold

Min første dårlige erfaring med..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg er helt enig i at det minste man kan forvente seg er iallefall et svar når man henvender seg. At man har problemer er greit men man bør iallefall informere om hvordan det går. Syns Komplett har vært raskt på banen i de andre trådene men de glimter med sitt fravær her .....

 

:no::no::no:

 

Jeg kommer iallefall ikke til å bestille mere derfra før de har vist at de er tilbake der hvor de var før de begynnte å rote.....

Lenke til kommentar
nei vet.. begynner å irritere meg over dette.

sitter liksom her på en 350MHz når jeg kunne ha sittet på min gode nye pc istedenfor. nytt kabinett, ny skjerm, ny mus, nytt tastatur.. alt er klart, men jeg sitter bare å venter på at komplett skal gi lyd fra seg. :ermm: *gråte*

Har ventet litt over 2 måneder på en rambrikke jeg betalte dyrt for jeg :)

Lenke til kommentar

hehe ja det er ikke morro og vente for lenge.

har hatt bare positive opplevelser i sammenheng med komplett inntil denne gangen, trenger disse komponentene mine kjappest mulig, og da jeg ikke får vite noe av og snakke med support blir jeg jo litt utolmodig (er egentlig ganske tolmodig). MEN, har snakka med en ganske så hyggelig fyr her på forumet som jobber for komplett, han skulle visst hjelpe meg litt angående pakkestatus.

så dette hjalp på litt :yes:

Lenke til kommentar

Syns det er rart at dere har så forskjellige erfaringer i forhold til meg...

 

Jeg har returnert en god del hos dem og har somregeln aldri gått over 2 uker på returer. Sist gang så sendte jeg inn den defekte varen på en Tirsdag, Fredag satt jeg der med ny mp3 spiller.

Lenke til kommentar

Når du sender inn ting/bestiller ting i påske-/jule tider, så må du regne med masse forsinkelser... de som jobber hos komplett er også mennesker, og trenger ferie..

 

De kan ikke noe for at posten over en uke har hopa seg opp.. Kan hende du må vente en-to uker mer enn vanlig, men jeg vedder på at du får det til slutt...

Lenke til kommentar

jeg kan får teller derre alt faen skappet som har skjedde med meg og pcen min!

en uke etter vinter ferien, det begynte med at kameraten min sin pce ikkke funak så da måtte han teste cup minne grafikkort på min pce jeg tok og testa cpuen hans og grafikkort og minne hans samme tidig og den funka tok ut alle tinga hans kobla til min ting og slo på pcen alle viften gikk på fult og mer skjedde det ikke kobla da i celeron og den starta opp tenkete da at cpuen min hvar ødelakt og ingen piner hadde knekt eller noe sånt på cpuen så etter vinter ferien hadde jeg ikke pce, så da var det og spare penger til en ny jeg gikk får pentium 4 2.8 ghz og fikk den i posten og kobla til og starta opp men da skjedde det det samma alle viftene gikk på fult og mer skjedde det ikke, kobla i celeron 2 ghz og pcen start opp med engang.

så da tenkte jeg dom som jeg var og sende til bake den nye cpuen og 3 uker senere fikk jeg den tilbake og den var testa ok og da ble det og punge ut penger får testing og porto og sånt. så to dager sener sende jeg hovedkort mitt , så fant de ut at det var defekt og jeg fikk et helt nytt hovedkort da ble jeg sykt glad , det tok 3 uker det da, så sjekke jeg order statuse på paken i 5 tiden og det sto at den var kommet jeg da tenkte jeg endelig kommen etter intens venting, har hvert så sykelig lenge og vent og dyrer telefon regniger, så jeg skrev kolli nummere og stakk opp på posten og henta det ;)

så når jeg kom hjem kobla jeg og styrte så slo jeg på yess den gikk på jeg ble sjukkt glad, så forandra jeg noen ting i bios og pcen rs seg og da gikk vitene på fult og det var på en lørdag s kveld jeg testa ny cpu minne og å reste cmos og skifte batteri uten at noe funka. da ble det et reint helvete her hjemme!

så da en uke før påske ferien sende jeg det in og håpa på at jeg skulle få det før påske ferien starta men, ringte komplett 3 dager sener og de hadde testa det med en ny bios chipp med den nyeste bios får hovedkorte så jeg regna med at jeg ville få hovedkort før påske ferien eller på lørdagen eller noe sånt.

men har faen ikke fått det enda når jeg ringer komplett så gjør de ikke annet en og bekklage!

 

er skikkelig lei pce jeg ass er jo ikke annent en prob med de jo... :(

SÅ nå gjør jeg ikke annent en og vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente .vente og vente! ringer kundeservice hver dag men får jo ikke svar?

Lenke til kommentar
det begynte med at kameraten min sin pce ikkke funak så da måtte han teste cup minne grafikkort på min pce jeg tok og testa cpuen hans og grafikkort og minne hans samme tidig og den funka tok ut alle tinga hans kobla til min ting og slo på pcen alle viften gikk på fult og mer skjedde det ikke kobla da i celeron og den starta opp tenkete da at cpuen min hvar ødelakt og ingen piner hadde knekt eller noe sånt på cpuen så etter vinter ferien hadde jeg ikke pce, så da var det og spare penger til en ny jeg gikk får pentium 4 2.8 ghz og fikk den i posten og kobla til og starta opp men da skjedde det det samma alle viftene gikk på fult og mer skjedde det ikke, kobla i celeron 2 ghz og pcen start opp med engang.

gratulerer - lengste setningen jeg har lest i dag. du vinner punktumtasten min:)

Lenke til kommentar

Jeg har nå snakket med Komplett.no Salg på forumet, og fikk idag en hyggelig og varmende telefon ifra Komplett Retur. Alle mine varer er nå lagt ut som ordre, og jeg regner med at posten bruker ca 3-4 dager. I tillegg til mine komponenter fikk jeg litt ram med som plaster på såret, og det setter jeg veldig stor pris på.

 

Så takk til Komplett! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...