Naalsund Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Halloen. Har akkurat begynt med spillet Sacret. Noen som spiller det her? Kan noen gi meg noen hint triks osv ? Jeg er ei wood elf. Mvh Eirik
NuckChorris Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 (endret) Joda morsomt spill...ganske likt D2 Jeg er forresten Dark Elf Endret 13. april 2004 av San_Lopez
Stig_W Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Har ikke begynt på dette spillet enda, er i gang med Divine Divinity for tiden og vil gjøre meg ferdig med det før jeg begynner på Sacred. Ser Sacred har høstet utrolig blandede omtaler, så mye tyder på at spillet er av typen man enten faller for eller ikke gidder i det hele tatt.
Naalsund Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Det er et veldig stort spill tror jeg. En nyere utgave av Diablo ville jeg sagt. Spillet vil ta laaaaaang tid.
Jakartabebopp Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 kjempeflott spill, dette kjøpte det på mandag. spilt i drøyt ti timer som gladiator. det er på en måte en kickass-versjon av Diablo, if you catch my drift.
Spiffen Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 spiller det jeg og kult spill er lvl 35 Wood elf =)
Naalsund Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Ingen rollespill som slår legenden Diablo uansett. (Ikke at jeg orker å begynner igjen)
Ø.B. Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Nå har den nyeste patchen kommet også Litt bedre å spille på nett spiller med wood elf med multi hit. funker fint
Stig_W Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Ingen rollespill som slår legenden Diablo uansett.(Ikke at jeg orker å begynner igjen) Hadde det bare vært et rollespill da. Diablo er og blir et hack 'n slash action spill med få rollespills elementer. Men gøy er det!
Vectrex Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Ingen rollespill som slår legenden Diablo uansett.(Ikke at jeg orker å begynner igjen) Hadde det bare vært et rollespill da. Diablo er og blir et hack 'n slash action spill med få rollespills elementer. Men gøy er det! Amen to that!
EviLEddiE Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg er en stor Diablo-fan, og 1ern og 2ern m/expansions må nok ha vært det spillet jeg har brukt mest tid på (og jeg har holdt på med data/TV-spill siden slutten av 80-tallet). Etter å ha blitt anbefalt dette spillet av broren min (som også har spilt mye Diablo), tenkte jeg at jeg måtte gi spillet en sjanse. Begynte å spille igår (som Gladiatior, selvsagt) og jeg må til nå si meg veldig fornøyd med spillet. Spesielt muligheten til å ri på hester likte jeg godt. Gladiatoren har noen skikkelig jalla "one-linere" inspirert av diverse filmer - som f.eks "Hasta la vista, baby" (med skikkelig Arnold-dialekt) samt "Yippie-kay-yey" ala Die Hard-filmene. Noen bugs er det ja, et eksempel jeg la merke til nå er at enkelte quester er ødelagte. Jeg skulle finne noen dokumenter i et banditt-skjulested, men etter å ha sløyd alle skurkene, var dokumentene ikke til å finne noen plass Dessuten har spillet en tendens til å kræsje etter at jeg har spilt en 2-3 timer, og jeg må reboote maskinen for å kunne spille på nytt. Men Ascaron (utvikleren) er veldig flinke til å komme ut med oppdateringer - 1.6-patchen er allerede ute, de jobber nå med 1.7 som bl.a skal komme med en Trade Screen i multiplayer. Apropos sistnevnte, jeg ser fram til å spille det der (så snart alle alvorlige bugs er ryddet unna)... Mvh EviLEddiE Endret 18. april 2004 av EviLEddiE
Ø.B. Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg har en øsk med "split", hva gjør "split"? split er muligheten for at fiendene deler seg i 2. veldig praktisk siden du får dobbel exp
zaico Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg har en øsk med "split", hva gjør "split"? split er muligheten for at fiendene deler seg i 2. veldig praktisk siden du får dobbel exp Flott da har jeg endelig fått svar på det Endret 22. april 2004 av zaico
Cappo Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Uff. Selv etter de patchene som har kommet, så er spillet fortsatt fullt av bugs. Det er veldig irriterende, men bortsett fra det så er spillet underholdene. Men som folk sier, det tar lang tid, selv om du sitter på en rask hest.
Jakartabebopp Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 mhm, men det samme gjelder jo lignende spill før massive mengder med patcher. (F. eks Diablo II)
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Hvor bra er det egentlig? Er det så bra at jeg skal spille ferdig Secret weapons over Normandy og Vietcong, mens jeg graver fram kronestykker under madrassen og løper til elkjøp? Er fan av RPG både dype og hakk og splasj
Dreadlord Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 problemet med dette spillet, utenom utallige bugs, er ubalansen mellom klassene. En Wood elf er desidert den sterkeste klassen. Ingen over og ingen ved siden. Battle Mage er latterlig svak og har spels som virker meningsløse når det kommer til stykke. Derimot kan en Battle mage få ufattelig hp i høyere lvl, faktisk overgå en gladiator som hovedsakelig trenger en del pga nærkamp. Håper de forandrer en del på dette, slik at ingen av klassene blir utrangert som nå. Bortsett fra det er spillet absolutt og anbefale til de som liker Hack n' slash ala diablo.
zaico Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Om noen vil bytte litt runes (combatarts) send meg en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå