Gå til innhold

Om all stenging av poster de siste dagene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (Slednecks @ 12/04/2004 : 20:30)
Noen poster kan ha litt dorlig head line ja.. MEN dem trenger ikke og stenges!

Hvorfor ikke?

 

De bryter retningslinjene som er satt.

De fører til et forum so er vanskeligere å navigere i.

De ser teite ut på forsiden - siste fra forum

De er ikke søkbare

Brukeren som poster de lærer ikke hva som er rett og feil uten at noen forteller vedkommende det

Lenke til kommentar

Fordi at kansje noen ikke er SÅ erfaren som en super modurator som deg vet du..

Det er kansje noen som nettopp er beynnt åp forumet og ikke er erfaren og ikke vet helt hva de skal skrive som head line.. Det er greit at dem kan få besjed med ikke ved og stenge tråden!

Endret av Slednecks
Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 12/04/2004 : 19:30)
Det er klart at noen ikke vet bedre, og hvis du ser gjennom alle tråder så ser du at jeg er behjelpelig med å rette opp typiske nybegynnerfeil ved å endre topic og skrive en liten notis i posten. Lærer de ikke av dette, så lærer de sikkert av at poster blir konsekvent stengt.

Litt kvalmt å quote seg selv, men skitt. Hvis du leter så ser du at jeg har endret topic på ca like mange i dette forumet som jeg har stengt de siste tre dagene ;)

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at når man på de to små linjene (E+B) man har til disposisjon klarte å beskrive problemet sitt og i tillegg fikk med hvilken telefon det gjalt måtte det være mer en godt nok. At det ikke ser pent ut på "siste" fra forumet" er et lite problem. At det ikke går ann å søke på annet enn emne sier jo mer om søkemotoren enn den stakkars brukeren som har laget en post å prøvd å beskrive emne så godt han/henne kan. Det må jo være bedre å ta vekk "B" slik at man tvinger alle til å klare seg med "E" eller å gjøre "B" søkbar.

Lenke til kommentar

Et godt råd til dere som sitter og stenger i hytt og gevær:

 

Det er en hårfin balansegang i det å ha strenge retningslinjer, mens man samtidig skal ha et trivelig sted å diskutere. Pr. dags dato er amobil.no-forumet forandret fra et trivelig sted å diskutere, til et nettsted folk blir i dårlig humør av - og jeg vil påstå, med fare for utestengelse, (da bekrefter dere alt jeg tenker) at det er moderatorenes feil at det er blitt slik. Mange vil sikkert finne seg andre forum å diskutere i etter denne blitzkrigen mellom "moderatorer" og brukere.

 

Man kan godt være McGestapist med stor G og etterstrebe et strømlinjeformet forum med Gründlichkeit und Kadaverdisziplin - noen hardbarka masochister elsker sikkert den greia, men det kan hende det blir på bekostning av andre brukere.

 

... ikke gjør brukerne er dummere og mer svaksynte enn de er. Uten brukere overlever ikke denne websiden - og dere har nok mistet endel allerede.

 

:angry::angry::angry::angry::angry:

Lenke til kommentar

Beskrivelsesfeltet er i utgangspunktet en fin ting, så lenge folk bruker det riktig. Slik det er nå, ser det dessverre ut som beskrivelsesfeltet gjør mer ugagn enn nytte på forumet, og det hadde kanskje vært bedre å

 

a) fjerne det, eller

b) tillate beskrivelsesfeltet som en "godkjent" del av emnefeltet. Såvidt jeg forstår er det kun på forsiden (www.hw.no) dette feltet ikke vises, altså kunne det fint ha vært en del av emnefeltet på selve forumet.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare slutte og diskutere, respektere retningslinjene, og respektere at moderatorene må sørge for at retningslinjene blir overholdt. Kan ikke alle ta seg 10 min av sin tid til og lese godt gjennom retningslinjene, og deretter følge de. Da trenger vi ikke sitte her og diskutere slike tåpelige greier, og forumet kommer til og bli mye bedre :D .

Lenke til kommentar

QUOTE (jendor @ 12/04/2004 : 21:20)
Et godt råd til dere som sitter og stenger i hytt og gevær:

Det er en hårfin balansegang i det å ha strenge retningslinjer, mens man samtidig skal ha et trivelig sted å diskutere. Pr. dags dato er amobil.no-forumet forandret fra et trivelig sted å diskutere, til et nettsted folk blir i dårlig humør av - og jeg vil påstå, med fare for utestengelse, (da bekrefter dere alt jeg tenker) at det er moderatorenes feil at det er blitt slik. Mange vil sikkert finne seg andre forum å diskutere i etter denne blitzkrigen mellom "moderatorer" og brukere.

Man kan godt være McGestapist med stor G og etterstrebe et strømlinjeformet forum med Gründlichkeit und Kadaverdisziplin - noen hardbarka masochister elsker sikkert den greia, men det kan hende det blir på bekostning av andre brukere.

... ikke gjør brukerne er dummere og mer svaksynte enn de er. Uten brukere overlever ikke denne websiden - og dere har nok mistet endel allerede.

:angry::angry::angry::angry::angry:

Dette blir bare taapelig! Greit nok at moderator bestemmer, men de maa da klare aa foye seg etter brukerne. Saa vidt jeg kan se, saa er de fleste brukerne her totalt uenig i moderatorenes stenging i hytt aa pine! Derfor kjaere moderatorer: Ta et hint og bli mykere i kantene, ellers mister dere veldig mange brukere og dere blir sittenes aa stenge deres egne traader...

Lenke til kommentar

bare se på forsiden nå igjen, selv om tråden har blitt stengt, har vist ikke trådstarter lært noe....

 

Jeg føler at moderatorene er flinke, ikke uten unntak, men likevell. Har dere et problem med _rettningslinjene_ kan dere ikke ta opp det et annet sted?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...