Gå til innhold

Strømforsyninger som passer i AOpen kabinetter


Anbefalte innlegg

Sitter her og trenger ny PSU, men vet ikke hvilke som passer inn i kabinettet mitt.

Det er et AOpen fulltower kabinett.

Etter det jeg har hørt er det alltid lurest å kjøpe fks. Chieftec PSU til Chieftec kabinetter.

 

Er det noe standardiserte størrelser på PSU'er? Vet at noen "står" og noen "ligger", og jeg vet også at min PSU "ligger", så spørsmålet mitt er om alle PSU'er vil passe?

 

:blush::blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til å holde seg til samme merke som kabinettprodusenten. Alle strømforsyninger av typen ATX vil fungere i ditt kabinett. Det finnes andre standarder som f.eks. microATX og flexATX og de skal du ikke kjøpe. Selv har jeg en enermax og to fortron/source strømforsyninger. Vil anbefale at du kjøper fortron/source så får du en stille og god kvalitets-strømforsyning. :)

Lenke til kommentar

Merk at enkelte strømforsyninger med dual vifte ikke passer i alle kabinett. Det kan f.eks være fordi festet til psu er "opp ned" på kabinettet, slik at den viften som skal være på undersiden av psu butter oppi toppen på kabinettet. Det kan også være at psu hviler på en plate i kabinettet, slik at viften på undersiden tar nedi platen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...