Straydog Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hola! Har installert BF1942 DC på 2 maskiner hjemme som står i nettverk. Jeg prøvde å starte en dedikert server på den ene isted, men jeg fant den ikke på den andre maskinen. Noen som vet hva det kan skyldes? Det er vel ikke noen grunn til at det skulle ha vært noe med portinnstillingene på routern? Noen som har vært borti lignende, og eller driver med BF som kan hjelpe???
Straydog Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Nei... det skulle jo egentlig godt gjøres da, når jeg søkte lokalt.....
Straydog Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jeg prøvde å åpne BF på den maskinen som jeg bruker som host, og der fant jeg spillet.... skjønner f... meg ikke dette ass...
Jan Andre Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 men du får spilt online på begge maskinene eller?
norrick Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Kjører du brannmur? Isåtilfelle så må du gi battlefield1942.exe tillatelse til å gå på nett samt at du må maskinene tilgang til hverandre ved å tilføye IP'ene i "trusted sones". Er XP sin innebygde brannmur aktiv?
Straydog Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 men du får spilt online på begge maskinene eller? Ja....
Straydog Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Kjører du brannmur?Isåtilfelle så må du gi battlefield1942.exe tillatelse til å gå på nett samt at du må maskinene tilgang til hverandre ved å tilføye IP'ene i "trusted sones". Er XP sin innebygde brannmur aktiv? XP's FW er ikke aktivert på noen av dem...
Straydog Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Men selv om det var en firewall som var enable'a, så burde ikke det ha noe og si, i og med at maskinen ikke trenger å kople seg ut mot nettet... Jeg host'er jo lokalt... Skulle jo i og for seg kunne kople ut modemet for den saks skyld.... eller???
norrick Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Men selv om det var en firewall som var enable'a, så burde ikke det ha noe og si, i og med at maskinen ikke trenger å kople seg ut mot nettet... Jeg host'er jo lokalt... Skulle jo i og for seg kunne kople ut modemet for den saks skyld.... eller??? Om det er LAN el. WAN så har det ikke noe si, nettverk er og forblir nettverk. Har sett flere andre som har gått i samme felle på akkurat BF som er og blir min favoritt (selvfølgelig så er det BF:V nå da).
Straydog Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 hMMM.... det virker jo som om det er port 14567 som blir brukt.... trenger jeg å gjøre no spess i routern kanskje???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå