Gå til innhold

Hvor mange ghz får man når man klokker XP2500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm....ser ut som om de fleste andre skjønte hva han snakka om. Ikke vær så vanskelig da ;)

Er ikke vansklig jeg? Er bare realistisk.

 

Om det var "Pr rating" han lurte på så er det "XP 3300" ja ;)

Enten det eller så er du bare for smart til å se det enkle svaret ;)

 

Hehe, jk

Lenke til kommentar
Tenker da først og fremst på XP familien!

 

2.25GHZ blir da det samme som XP3300+ om du skjønner.

 

Kan du forklare ytelse?

Ytelse er hva et system yter.

"XP3300" er såvidt jeg vet intet svar på ytelse, men heller en "Pr rating", som AMD sammeligner med Intel. Ytelse kan f.eks måles i "Benchmarks".

Ytelsen sier hvor "bra" ditt system er f.eks og man sammenligner ofte med "poeng", fps i spill og tid for eksempel..

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Tenker da først og fremst på XP familien!

 

2.25GHZ blir da det samme som XP3300+ om du skjønner.

 

Kan du forklare ytelse?

Ytelse er hva et system yter.

"XP3300" er såvidt jeg vet intet svar på ytelse, men heller en "Pr rating", som AMD sammeligner med Intel. Ytelse kan f.eks måles i "Benchmarks".

De sammenligner ikke med intel, men tenker seg hvilken hastiget en TB ville ha hatt bla bla bla. Dette er det offisielle. Alle vet jo egentlig at de tenker på intel da :)

Lenke til kommentar
De sammenligner ikke med intel, men tenker seg hvilken hastiget en TB ville ha hatt bla bla bla. Dette er det offisielle. Alle vet jo egentlig at de tenker på intel da :)

Ja, det stemmer det. Men folk liker ofte og si at de sammenligner med Intel og det viser jo også tester og "benching" at de er sammenlignbare ;)

Lenke til kommentar
Tenker da først og fremst på XP familien!

 

2.25GHZ blir da det samme som XP3300+ om du skjønner.

 

Kan du forklare ytelse?

Ytelse er hva et system yter.

"XP3300" er såvidt jeg vet intet svar på ytelse, men heller en "Pr rating", som AMD sammeligner med Intel. Ytelse kan f.eks måles i "Benchmarks".

Ytelsen sier hvor "bra" ditt system er f.eks og man sammenligner ofte med "poeng", fps i spill og tid for eksempel..

Jo, men det besvarer ikke hans spørsmål ;)

 

Jeg også si at det tilsvarer P4 3GHz, men da vil også mange bli uendig da P4 og XP har sine svake og sterke sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...