Gå til innhold

Vil gjerne ha min første mp3-spiller!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kameraten min ringte meg nettopp og sa han krasja to ganger på scooter i dag. Det eneste som ble ødelagt var min discman som han hadde i lomma :roll:.

Brått har jeg en fin unnskyldning for å kjøpe mp3-spiller. Problemet er bare at jeg ikke har noe peiling på mp3-spillere :) .

Det jeg lurer på er om det finnes harddiskbaserte spillere som er små nok til å ha i lomma. 20 GB plass holder.

Kom gjerne med forslag til spillere som koster under 4k, helst under 3k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk!

 

Noen som har erfaringer med denne?

Du har kanskje lest noen andre brukeres erfaringer Her Kjøpte selv spilleren sist mandag, og er veldig fornøyd. Spesielt lyd og plass, pluss value for money er det jeg vil trekke frem. Spilleren oser av kvalitet. Spaceworld har tilbud på spilleren for tiden, og selger den for 2998 (nedsatt 800 kroner). Har ikke problemer med å anbefale den. Les også DETTE topic hvis du til slutt bestemmer deg for å kjøpe den.

Lenke til kommentar

Kjøp deg en iPod hvis du vil ha en liten sexy spiller som alle sier "wow, få se!" når de får øye på, og som i tilegg har helt suveren lydkvalitet.

Kjøp Zen hvis du vil ha "mest for penga".. Endel tyngre\større, men mye mer langringskapasitet pr kr. Lydkvaliteten skal være hip som hap. Displayet på Zen er visstnok en god del dårligere enn på iPod`n..

Lenke til kommentar
Kjøp deg en iPod hvis du vil ha en liten sexy spiller som alle sier "wow, få se!" når de får øye på, og som i tilegg har helt suveren lydkvalitet.

Kjøp Zen hvis du vil ha "mest for penga".. Endel tyngre\større, men mye mer langringskapasitet pr kr. Lydkvaliteten skal være hip som hap. Displayet på Zen er visstnok en god del dårligere enn på iPod`n..

Hip som hap??? har du det fra??

Fint om du kan dokumentere :)

Ikke bare ta fra løse luften......

Lenke til kommentar

Mener du at du skal ha både "line-out" OG "headset out" ?

 

Jeg har neimmen ikke sett mange MP3spillere som har det. Iallefall ikke de små flash-spillerne.

 

Jeg vil ikke tro det har mye å si! Lydkvaliteten på MP3en og spilleren er dårligere, enn en forskjell på headset-out og line-out.

 

Men husk, allmennkjent som det er, bruk LAV volum på spillern, og reguler volumet på anlegget til ønsket nivå. Så du ikke sitter med MAX volum på spillern og bare hører knirking og skraping.

Lenke til kommentar
Displayet på Zen er visstnok en god del dårligere enn på iPod`n..

Displayet på Xtra er helt upåklagelig. Stort Display.

 

Kobler til anlegget via hodetelefonutgangen på jukeboxen. Jeg greier ikke å høre forskjell på dette, sammenlignet med hvis jeg spiller brente mp3-cd'er med cd-spilleren på det samme anlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...