Gå til innhold

Ak eller m4a1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ak any day.

Når det gjelde hvor "virklige" våpna i spillet er så vil jeg bare spørre om dette.

Hadde du reist deg opp igjen etter å ha fått en glock kule i brystet fra 30 meter? Uten beskyttelse selvfølglig. Forresten så er det ikke så mange som bruker en jævlig stor rifle inne i hus heller i virkligheten. Har jo støtt på folk med awp inne i opp vinduet på Italy :)

Forresten så er vel AG3 med i CS også. Autosniperen til Terror. Den ser iallefall VELDIG lik ut.

Kan ikke tenke meg at AK er så ille å spraye med heller. Fikk prøve flerskudd med ag3 i militæret. 20 skudd mot en figur på 10 meters hold. 15 treff i mage/bryst/hode/arm området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er G3SG1, altså en modifikasjon av en G3 (AG3 for oss nordmenn)

med bedre kolbe (med kinn polstring), forskjefte med påmontert bipod, tyngre (og kanskje litt lengre) løp, og sef. ett skikkelig scope påmontert.

edit: glemte selvfølgelig at HK har bytta ut pistolgrepet og avtrekker mekanismen! denne er mye mer følsom, og har mest sannsynlig ikke "Family" setting..

og ja, det er mange som klarer å skye med Family med både AG3 og AK47 uten at rifla står 89 grader rett opp etter første skuddet...det er vanskelig, men det går for de trente...

Endret av MrLee
Skrevet

ja, "family" = flerskudd :p

og ja, det er Family på AG3/G3, det veit vel de fleste, men det er sannsynligvis ikke family på G3SG1, ettersom dette er en Skarpskytter versjon av G3...(men jeg er ikke sikker, ettersom jeg ikke har sett en IRL selv)

Skrevet
Sier topicen "Ak eller m4a1" dere noe..? :wallbash:

Hmmm... nei. :dontgetit:

Uansett, for ikke å spamme for humor, jeg synes begge våpnene er gode, men M4a1 (tiligere kalt M16 av meg) var grunnen til at jeg brgynte å digge CS. Etter hvert fant jeg ut av de morsom,me pistolene, at det kunne spilles uten CD, og nå sitter jeg her på en PC som faktisk HAR CS. Hvis noen lurer på hvorfor jeg likte m4a1, lad den, og prøv å finn ut. Jeg bruker mer og mer dårlige våpen på grunn av utseende, men av AK og M4a1 blir nok M4a1 vinneren.

Skrevet
Sier topicen "Ak eller m4a1" dere noe..?  :wallbash:

Hmmm... nei? :dontgetit:

Uansett, for ikke å spamme for humor, jeg synes begge våpnene er gode, men M4a1 (tiligere kalt M16 av meg) var grunnen til at jeg brgynte å digge CS. Etter hvert fant jeg ut av de morsom,me pistolene, at det kunne spilles uten CD, og nå sitter jeg her på en PC som faktisk HAR CS. Hvis noen lurer på hvorfor jeg likte m4a1, lad den, og prøv å finn ut. Jeg bruker mer og mer dårlige våpen på grunn av utseende, men av AK og M4a1 blir nok M4a1 vinneren.

Skrevet

liker personlig m4a1 best, men det er litt digg å dra siktet nedover (altså fra litt overhodet og ned til nakken) på noen azz...headshot sitter som oftest da..

Skrevet

AK-47 er i bunn og grunn det beste våpenet mann kan få tak i. Etter at AWPen ble "fiksa" er en person med AK-skills nærmest uslåelig. Colt (M4a1), er et bra våpen å spraye med, men funker dårlig sammenlignet med kraften i AK-en. Colt er nok det beste valget for uerfarne spillere.

Kontrollert spraying med AK fra kloss hold er umulig å komme seg bort fra. Da er man toast uansett. AK eier colt når som helst. :cool:

Skrevet

Hmm.. Hos meg bruker det å være litt skrudd angående det spørsmålet.. Når jeg er CT liker jeg AK best, mens når jeg er T liker jeg colt best.. :p

Skrevet
I fart foretrekker jeg m4a1.

Uten fart foretrekker jeg AK.

Kan ikke foretrekke noe sånn direkte egentlig.

Er jeg CT foretrekker jeg AK, er jeg T foretrekker m4a1, er sikkert bare fordi jeg ikke får det da. Med mindre jeg plukker opp etter en annen.

Dum tråd.

Enig med at colten funker fett i fart! AK47 liker jeg bare ikke :-/, med mindre jeg bruker høy oppløsning som jeg aldri gjør :wee:

God tråd :)

Skrevet
AK er best på langt hold og Colt på nært.... så jeg bruker og ta hensyn til hvordan map det er :D

ja det ser du på ak-colt.aim mappet.

Jeg treffer bedre HS med ak enn colt der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...