Gå til innhold

20 i sensitivity!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Under 1 er bare tull, den går ikke under 1. Bruk punktum som kommategn, mulig det funker med komma og hakke skjekka....

Stemmer. Det laveste er 1. Om man prøver å sette den lavere blir den automatisk justert til 1.

Skrevet
bruker 1.8 jeg

vet ikke om dette vil oppklare noe men jeg merker godt at sensitiviteten forandrer seg alt etter hvor mange HZ skjermen er stilt på

kan noen andre bekrefte dette?

Det kan sikkert stemma. Eg merka at sensitiviteten auka etter å ha satt opp hertzen på skjermen frå 85 til 120.

Skrevet

Det er forresten tullete å skriva kva for sens ein har ved å bruka tallet frå settings. Det gir ikkje noko godt bilete av kva for ein sens ein har. 1 kan vera det samma som 10 hos ein anna person. Einaste gode metoden er å skriva Xcm/360. (Og huska på at all musakselerasjon er slått av). Eg har 30cm/360.

Skrevet
Det er forresten tullete å skriva kva for sens ein har ved å bruka tallet frå settings. Det gir ikkje noko godt bilete av kva for ein sens ein har. 1 kan vera det samma som 10 hos ein anna person. Einaste gode metoden er å skriva Xcm/360. (Og huska på at all musakselerasjon er slått av). Eg har 30cm/360.

Word!

Bruker 40cm/360 grader

Skrevet

jeg har binda forskjellige sens jeg, på page up så har jeg 1.6 i sens, den bruker jeg når jeg skal bruke awp, på page down har jeg 3.0, den bruker jeg da jeg skal løpe rundt og knerte med colt/ak

Skrevet
jeg har binda forskjellige sens jeg, på page up så har jeg 1.6 i sens, den bruker jeg når jeg skal bruke awp, på page down har jeg 3.0, den bruker jeg da jeg skal løpe rundt og knerte med colt/ak

hvordan klarer du det? blir ikke det litt forvirrende ? jeg må bruke 1.7 hele tiden, klarer ikke noe annet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...