Gå til innhold

20 i sensitivity!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som det har blitt presisert flere ganger her på forumet, så er det ingen sens som er den eneste riktige! bare for å ha det klart

 

selv startet jeg på 2, gikk ned til 1.5, og nå spiller jeg med 1.2 i sense.

jeg syntes den densen er den som gir meg best aim, rett og slett

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Jeg spiller litt rart tror jeg.

Fant ut at jeg egentlig aldri flytter håndleddet mitt.

Jeg sitter ganske langt nede i stolen, og hviler hele håndleddet på bordkanten, helt låst nesten.

 

Det kan være litt problematisk med lav sens siden jeg ikke kan snu meg fort nok.

Derfor har jeg 2.4 i sens, selvom det gir meg litt dårligere respons. Spiller jo ikke matcher så funker fint på pub :p

Lenke til kommentar
Bruker 24 i sens jeg :yes: eier alle på lan seff :w00t:

Men man blir vant til å ha den sensen man har da, så det spiller egentlig ingen rolle bare man klarer å spille ;)

Men under tre!? Folk har jo ikke sjangs, må jo dra musen fram og tilbake på matta flere ganger for å ta en halv runde, har jo ikke sjangs mot folk bakfra! Et enkelt knivoffer spør du meg.

Lenke til kommentar

Spør du meg, blir aimen en smule mer ustabil med høyere sens, derfor et enklere knivoffer. ;) Få som klarer å ta meg med kniv når jeg spiller seriøst, altså IKKE public. ;)

 

Har 2.9 i sens akkurat nå, og 7/11 i XP. Klarer ikke lavere. :(

 

EDIT: Jeg trente meg mye nedover med å ta f.eks. 1 i sens, spilte en stund med det, så byttet jeg til 2, da ble jo musen mye mer følsom, så ble faktisk passelig sens. :yes:

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Brukte 3-4 sens på den gamle kulemusa, bøffa en "lasermus" fra skolen (en Logitech etellerannet) da merka jeg at sensen på 3-4 var alt for mye, så nå kjører jeg sens på 1 i cs. Virker som om musa har en del å si når det gjelder hvor høy sens en trenger..

Liker best 3 jeg :)

Det er verken for bra eller dårlig.

Har ikke prøvd 1 i sens jeg, er det bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...