Gå til innhold

Resident Evil til NGC. bra dårlig ?


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva slags forhold du har til tidligere RE spill? Men jeg er stor Fan av RE serien, og om du har likt det du har spilt før, vil du elske RE Zero og RE Remake også. Anbefaler deg dem sterkt. Til den prisen burde det ikke vært noe spørsmål engang. I tillegg anbefaler jeg deg kjøpe og spille igjennom Twin Snakes... et spill som burde være i _ALLE_ MGS fans sin samling :p

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva slags forhold du har til tidligere RE spill? Men jeg er stor Fan av RE serien, og om du har likt det du har spilt før, vil du elske RE Zero og RE Remake også. Anbefaler deg dem sterkt. Til den prisen burde det ikke vært noe spørsmål engang. I tillegg anbefaler jeg deg kjøpe og spille igjennom Twin Snakes... et spill som burde være i _ALLE_ MGS fans sin samling :p

ja og i tilleg er jo faktisk stryder (kjetil) hardcore Meatel Gear Solid Fan :yes:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva slags forhold du har til tidligere RE spill? Men jeg er stor Fan av RE serien, og om du har likt det du har spilt før, vil du elske RE Zero og RE Remake også. Anbefaler deg dem sterkt. Til den prisen burde det ikke vært noe spørsmål engang. I tillegg anbefaler jeg deg kjøpe og spille igjennom Twin Snakes... et spill som burde være i _ALLE_ MGS fans sin samling :p

ja og i tilleg er jo faktisk stryder (kjetil) hardcore Meatel Gear Solid Fan :yes:

Hmmm.

Stemmer ja.

Men hvem er du ? :hmm:

 

Edit: Skal nok få kjøpt meg TTS en dag. Men blir nok en stund til med slike stive priser som 600 ,- Nei skal ikke være "kjip" og er gladlig villig til å dele ut 600 ,- for et godt spill som TTS. Bare ikke denne månden eller neste.

Edit2: Skriveleif

Endret av stryder
Lenke til kommentar

Resident Evil REmaken er superbra.

 

Resident Evil 0 er også bra.

 

Begge deler de samme tungvinte kontrollene, og har hver sine små rare gameplay ting, men det betyr så lite når spillene er så gode.

 

PS! Jeg vil anbefale å ikke spille de på letteste vanskelighetsgrad første gang, siden de er sinnsykt mye skumlere når man må slite for å komme seg igjennom. Visst er det vanskelig, men det er verdt det. Hvis det er første gang du spiller et Resident Evil spill vil du nok måtte starte på nytt et par ganger før du kommer inn i spillestilen, men pytt, pytt...

Lenke til kommentar

Skal gjøre det en dag. :yes:

Men altså har nettopp begynnt nå.

Dette her er skummle saker! :wow::scared:

Fin grafikk og egentlig litt fet historie. ( :laugh: )

Har så vidt skaffet meg "gønnern" etter at resten av teamet forsvinner.

Har også funnet video-tapen fra det andre drepte gruppmedlemet.

Hmmm.

Hva gjør man nå mon tro ? :roll:

Lenke til kommentar

Er ikke vant til RE kontrollen.

Men ble det fort.

Ellers er jeg ikke kommet noe særlig langt.

Skummelt og ekkelt med disse zombiene! :scared:

Ellers lurer jeg på hva man skal gjøre etter å funnet "tapen" til Kenneth ?

Har også prøvd å "ta" nøkkelen. (dere vet kanskje hvor jeg snakker om ? ;) ) Ender så opp med å bli most! Noe triks eller ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har så vidt skaffet meg "gønnern" etter at resten av teamet forsvinner.

Har du valgt å spille med mannfolket? (Tsk, tsk)

mm. ^_^

Dog har jeg hørt at dette er den vanskeligste karakteren da. :)

Har egentlig ikke spilt noe i det siste så jeg er fortsatt ganske i begynnelsen av spillet. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...