Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay, nå ringte nettopp han som skulle ha den festen som ikke ble noe av, og sa at det ble noe av alikevel. Og så var han i tillegg på butikken, så han kunne kjøpe øl til meg. Denne kvelden ser ikke ut til å bli så gale alikevel.

Skrevet
Yay, nå ringte nettopp han som skulle ha den festen som ikke ble noe av, og sa at det ble noe av alikevel. Og så var han i tillegg på butikken, så han kunne kjøpe øl til meg. Denne kvelden ser ikke ut til å bli så gale alikevel.

Okay, nå vil jeg også ha et mirakel... :wee:

Skrevet

Bra at du fant deg en fest da sluffy :p

Anyhoo, jeg hører rykter om at det ikke blir noe 12-o-clock kommunalt fyrverkeri i år. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Skrevet

Jeg har også hørt rykter om at det ikke blir noe fyrverkeri. Og i og med at halve landets kommuner (de som pleier å ha) ikke skal ha, tror jeg det ikke blir her heller.

Skrevet
Bekreftet!

Hm. Det står jo i den nederste linken "PS! De som ikke bryr seg om å skyte opp eget fyrverkeri, kan i stedet nyte det offentlige fyrverkeriet fra Skoltegrunnskaien."

:S

Hvor er Skoltegrunnskaien ?

Skrevet

Hah. Det er jo noe herlig patetisk med å feire nyttårsaften alene da (no offence for det som gjør dette). Jeg har i alle fall lyst å kjøre en Bridget Jones nyttårsaften, men desverre er jeg for populær, har stående invitasjon til 3 fester. Vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...