Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tipper du er rimelig fornøyd med den.

Akademiet > Årstad, for å si det mildt

9477445[/snapback]

Haha, å ja! :D

Nei? Lena skulket i går. Hun er på skolen i dag, da. xP

9478936[/snapback]

*sender til <insert-lærer>@akademiet.vgs.no*

• 2 uker senere...
Skrevet

4-0 på Stadion, noen som tør håpe at Brann vinner serien i år? Blir spennende å se Stabæk - Lillestrøm, vi får satse på uavgjort. :)

Gjest Slettet+142
Skrevet
4-0 på Stadion, noen som tør håpe at Brann vinner serien i år? Blir spennende å se Stabæk - Lillestrøm, vi får satse på uavgjort. :)

9557759[/snapback]

Jeg tør håpe :)

Men ikke skyt meg om de taper!

Skrevet

Klart du er snublefot. ^^ Men fra spøk til kniv- og massedrap. Alle bergensere så vel som "utenledninger" er velkommen til å delta om noe slikt stelles istand. Selvsagt må også de under 18 få være med. Skal ikke være ekskluderende. Detaljer kan man jo komme med om det blir stemning for et treff.

Men jeg er hvertfall for et treff før vinterværet virkelig setter inn. Så det er bare å skrike ut om noen er for. Så skal jeg heller opprette en egen tråd om det er mange nok som ønsker et nytt treff i Bergen.

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Er jeg hjemme, er jeg med :)

Skrevet
Er jeg hjemme, er jeg med :)

9558470[/snapback]

Bra saker! Så får man håpe det går bedre enn forrige gang når meg, en kompis, B-real, DukeCoke og Rasch skulle møtes. B-real forsov seg og Dukecoke ble sittende fast på Os. Makan til dårlig oppmøte. ^^

Skrevet

Vel. Skal ikke se bortifra at man kan være litt fleksibel med tanke på tidspunkt. Det gjelder å finne et tidspunkt som passer for så mange som mulig.

Skrevet

Jeje, hva blir gjennomsnittsalder her da?? 16,8 år ?

får se om det kommer noen på min alder da...P Må jo kunne gå ann å vekke til live noen mummier ellrno :p

Skrevet

Tjah. Jeg har vært den nest yngste de forrige gangene. Og jeg er 17. Yngste er 13 (eller er han fylt fjorten nå? Whatever). Så gjennomsnittsalderen har vært nærmere 18 enn 16, vil jeg tippe.

Skrevet (endret)

Hvis alle dere "gamlinger" tenker slik er det jo ikke rart at det ikke kommer andre "gamlinger". :p Men fra spøk til massedrap. Det ser tydeligvis ut til at det er stemning for dette. Så jeg oppretter en egen tråd jeg.

Diskusjon.no-treff i Bergen! har nå fått en tråd!

Endret av Snorre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...