Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142
Skrevet (endret)

Wee. jeg bor begge steder jeg ^^

Akkurat nå er jeg på Landås(pappa). Skal til mamma(tertnes) imorgen.

Greit sted å bo, begge steder, men ja. - Landås har mye bedre busstilbud :)

Edit: leif

Endret av Slettet+142
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Nattlandsfjellet har vi tidenes dårligste kollektivtilbud. Bussen går gjennomsnittlig en gang i timen. Og noen ganger streiker bussen som egentlig skal gå opp der. Så da kommer sjåføren med en slik minibuss. ^^ Men så tar det bare ti til femen minutter å gå ned til 2-er bussen da. Tar femten til tjue minutter å gå opp. Ulempen med å bo på et forbanna fjell.

Gjest Slettet+142
Skrevet

Yes Yes :)

Skal kjøpe billett(er) første dagen de kommer ut :)

Skrevet

Muligens, usikker på hvordan det passer med siviltjenesten og slikt. Men det var gøyalt i fjor, så jeg kommer sikkert tilbake :)

Skrevet (endret)
Hadde planer om det men så viser det seg at jeg skal til spania med familien  :hrm:

9362716[/snapback]

Det hørtes rett og slett forferdelig ut :nei:

9362922[/snapback]

Helt forferdelig, er farlig å bli brun :cry:

Endret av 2mmy91
Skrevet
Hadde planer om det men så viser det seg at jeg skal til spania med familien  :hrm:

9362716[/snapback]

Det hørtes rett og slett forferdelig ut :nei:

9362922[/snapback]

Er ikke gøy for en 16åring å reise på familieferie når det fins gøyere alternativer.

Skrevet

Vurderer byLAN, men er ikke sikker enda. :)

Aah, jeg gleder meg til 1. september, da skal jeg bestille billetter til Hove 08.

Syntes vi burde hatt en stor musikkfestival i Bergen òg. Det er jo en stor by, liksom. Eneste vi har er den på Askøy.. LOST weekend, liksom. -.-

Skrevet

Aah, jeg gleder meg til 1. september, da skal jeg bestille billetter til Hove 08.

Syntes vi burde hatt en stor musikkfestival i Bergen òg. Det er jo en stor by, liksom. Eneste vi har er den på Askøy.. LOST weekend, liksom. -.-

9363459[/snapback]

Var fornøyd med Lost Weekend i år jeg, men ja, den er en smule liten i forhold til mye annet. Leste forøvrig at en eller annen politiker vil bruke Koengen og litt annet ymse til en festival i Bergen.

Gjest Slettet+142
Skrevet
Hehe, 1 september starter salget for ByLAN også. Det står ihvertfall det på siden til ByLAN. :p

9363552[/snapback]

Men så står det på siden demmes at forumet skal komme opp "i midten av august" også da :p

Og det er ikke oppe enda :hm:

Men pell dere på ByLAN, dere som tviler :)

Gjest Slettet+142
Skrevet

Hahha :p

Får håpe at de har fått litt bitch whooping i garderoben nå til andre omgang da :)

Skrevet

9363459[/snapback]

LOST Weekend er jo kjempegreier! Så får dere oppleve den flotte øyen Askøy, og! Det har dere bare godt av! :)

Skrevet

Faren min bor på Askøy, Lurvefranzen. Men jeg liker fremdeles ikke LOST weekend. Eller HITS, for den saks skyld. Atten år uten vergeordning er kjipt, for alle parter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...