Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Skrevet
2625 g og 46 cm, liten, men det kommer fra morra :love::love::love:

Heheh. Gratulerer. Lite barn kan ende bra det. Jeg var 47 cm og 3.3 kg når jeg ble født. Ble mer eller mindre menneske av meg for det. Du må slenge inn noen bilder da

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hey hey! Solen er jo kommet for full, og jeg har prestert å bli smålig solbrent rett over albuen. Første gangen jeg synes solbrenthet er digg. :p

Digg å sprade rundt med kort shorts og bar overkropp under knall blå himmel. :cool:

Her (Søreide) er det fremdeles knal blå himmel, og det har det være leeeeenge (selv om jeg har oppholdt meg på Paradis i hele dag).

Endret av endrebjorsvik89
Skrevet

Da kom solen og greier. Jaja, ble ikke så mye soling på meg, jobber jo en god stund utover ettermiddagen. Var da egentlig ikke sååå varmt heller da. Menmen, det går framover! :)

Skrevet

Hehe noen som kastet det eller bare merkelig reklame? :p

Vært ute i eikås idag og sto og filmet kompisen som kjørte. Ble 3 timer i solen så eg tror eg har fått litt farge i meg. Tok noen kule bilder og.

Skrevet
Hehe noen som kastet det eller bare merkelig reklame? :p

Vært ute i eikås idag og sto og filmet kompisen som kjørte. Ble 3 timer i solen så eg tror eg har fått litt farge i meg. Tok noen kule bilder og.

Hvordan type kjøring var det da?

Skrevet

Heey, Eikås er flotte greier. Har du peil på hvor mye han betalte i baneleie?

Skrevet

Er det forresten noen som vet om hvilken rørlegger firmaer som er gode OG billiger her i bergen? Vasken er helt tett og eg har prøvd alt eg kan men like tett er den. Trenger en idag pronto.

Skrevet
Er det forresten noen som vet om hvilken rørlegger firmaer som er gode OG billiger her i bergen? Vasken er helt tett og eg har prøvd alt eg kan men like tett er den. Trenger en idag pronto.

Har du prøvd Plumbo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...