Gå til innhold

Vinterkonkurransen avsluttes


Anbefalte innlegg

Det er pga. PC'er som venomzorg sin at jeg ikke gidder å være med på konkurransen. Hvertfall nå som Abit AN7 kortet tok kvelden og jeg må bruke gammel CPU, minne og skjermkort. :(

 

I tillegg så er casemoden på Chieftec kabinettet ganske døllt og vanlig, selv om jeg har satt inn plexiglasset selv og borra litt her og der. :p

 

Får vel komme sterkere tilbake neste år med et Lian Li som jeg kommer til å kutte opp. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan informere om at PC-en som alle bidragene lå på gikk på en real disk-crasj for halvannen time siden, og disken som tok kvelden var den hvor alle bidragene i konkurransen befant seg på :wallbash::realmad:

 

Av en eller annen merkverdig grunn klarte jeg å redde ut filene med en annen PC, så jeg tror ikke det skjedde noen skade. *må huske å ta backup av mailfiler oftere enn én gang i uka*

 

Edit: Nå er det bekreftet: Alle innlegg overlevde

Lenke til kommentar
Trodde hele testen skulle kjøres, ok skal uansett i møte nå og er vel neppe tilbake før tidsfristen, så det får vel være med hele konkuranssen.

Du kunne iallefall ha hevda deg i toppsjiktet på rå kraft :w00t:

 

Aner eg at dr Spawn med sin beQuiet vinner casebuild compoen? :D

Vel klarte å slenge med et bidrag i siste liten, ikke akkurat slik jeg hadde tenkt da det ble grusomt dårlig tid . Selvangivelse + en masse møter som måtte unna før folk dro på påskeferie . men pytt pytt.

Lenke til kommentar
[quote name='DesertGlow' date='31/03/2004 : 21:56'] Kan informere om at PC-en som alle bidragene lå på gikk på en real disk-crasj for halvannen time siden, og disken som tok kvelden var den hvor alle bidragene i konkurransen befant seg på :wallbash: :realmad:

Av en eller annen merkverdig grunn klarte jeg å redde ut filene med en annen PC, så jeg tror ikke det skjedde noen skade. *må huske å ta backup av mailfiler oftere enn én gang i uka*

Edit: Nå er det bekreftet: Alle innlegg overlevde [/quote]
prøv å ikke ta livet av meg i spenning neste gang :p


Blir lettere nervøs i slike konkurranser ! :yes:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

hehe. No hard Feelings.

Jeg gikk inn for å lage det styggeste kabinettet ever! (med vilje)

siden alle prøver å lage så kule kabinett som overhode mulig tenkte jeg å prøve en litt annen vri..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...