Gå til innhold

Beste Anime-film!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har funnet svaret på alle våre problemer:

 

Stikk på www.animenfo.com

 

Der har dem en anime-topp100, akkurat som på imdb.com ... Ser det var helt andre ting enn det vi har nevnt som lå på topp. Bare Cowboy Bebop og Spirited Away lå blant topp 10.

 

Til lykke med DVD-kjøpene! :) mye å bruke pengene på, gitt :)

 

edit: lagde tydeligere link

Ikke stol på Topp 100 lista på AnimeNfo. Den blir spammet ned med dårlige karakterer og reviews av folk som ønsker å dra ned andre serier for å få sine egne opp på lista. Pluss at når moderatorene har tatt bort de useriøse reviewene , så ser lista helt FUBAR'ed ut etterpå.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Har ikke sett så mange ani filmer, men likte veldig godt "Animatrix"

Da bør du absolutt få med deg "Princess Mononoke", som har en helt herlig historie, og Akira, Ghost in the shell og ander populære anime filmer. Gleder meg til å begynne på Neon genesis evangelion serien, skal starte med den første DVDen etterpå :)

Lenke til kommentar

Jeg MÅ bare fortelle hvor jeg ligger an nå:

 

Jeg har sett 20 av 26 episoder av Evangelion nå, og jeg tror jeg med stor sannsynlighet tør si at jeg regner sterkt med å begynne å grine når jeg til slutt ser de to filmene "The end of Evangelion" og "death and rebirth".

 

Verdenen dem holder til i er bare så forstyrrende perfekt. Hvem ville vel ikke som 14-åring kunne styre en killer-robot i et hektisk og mystisk miljø? Jeg blir sprø av disse historiene! :) Jeg bare digger verdenen fullstendig uhemmet.

 

Kort sagt: jeg tror Evangelion er noe ALLE burde fått sett... Ligger helt i toppen med vestlige serier som Band of Brothers og X-Files. Synd at ikke alle "voksne" tar tegnefilm for den kunsten det KAN være. Bare introlåten gir meg frysninger... Og det er en slags discolåt... Jeg hører ALDRI på disco, men den er bare helt ufattelig mystisk og flott....

 

SE Evangelion!

Lenke til kommentar
Hallo!!!
Jeg ser det er ingen som har føyet til Hellsing-serien!!!!
Og dere kaller dere anime og manga fans? SVIKERE!
Jeg hører at det skal ha kommet en Hellsing-mod til Max Payne 2! Drit bra!
Er det ingen som har sett Hellsing her???
Hvis du likte matrix, men vil ha det i en mer vampy-lignende utgave, er dette noe for deg!!!
Du får ikke kjøpt dem på DVD i Norge enda, og hvis du skal kjøpe dem fra utlandet, feks. Play.com eller Amzon.co.uk, er de veldig dyre!
Men det er jo bare å laste ned episodene på DC++!!! raskt og gratis!
Jeg tror det er 14 episoder som går over 4 DVD`er!
Hellsing er veldig voldelig!
Som jeg nevnte tidligere handler serien om Vampyrer, Gud og Satan.
Bare søk på google.com etter "hellsing" bilder og du får opp masse FETE wallpapers! :w00t:
Lenke til kommentar
Syns anime er bisarr, jeg :p Alt som kommer fra Asia syns jeg er bisarr, snålt.

Da bør du se ettpar koreanske filmer. Kanskje du forandrer mening da. HohO

 

Mine favorittfilmer er de fleste filmene fra Studio Ghibli: Spirited Away, Princess Mononoke, My neighbour Totoro...

Min favorittserie er faktisk Hikaru no Go.

Ser at mange elsker Naruto nå for tida. Sikkert den mest populære animeserien idag.

Lenke til kommentar

Evangelion :Death & Rebirth er noe møkk... bare en kort repitisjon av hele serien.

End of evangelion er en alternavtiv slutt som ble laget fordi alle synest at den orginale slutten(ep 25 & 26) igjen var møkk... Det som annbefales av meg er å se de 24 første epsa for å så se "end of evangelion" :thumbup:

Lenke til kommentar

Har sett ferdig de 3 første DVDene i Evangelion serien nå, knallbra så langt, ser frem til resten. Humoren er råbra.

 

Skal se Spirited Away i morgen, tenker jeg.

 

Sånn til opplysning, for de som ikke visste det: Manga har ingenting med film å gjøre; Manga er bøker og tegneserier. Om man liker det ene, behøver man ikke nødvendigvis å like det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...