Gå til innhold

mp3 på 6600


Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg dette, og hva slags komprimering bruker du når du får senket de såpass mye? bra kvalitet da og eller?

OggPlay finner man her. Ogg gir bedre kvalitet enn MP3 i lave bitrater (typisk under 128kbps). I tillegg er man på nokia begrenset av at avspillingen er i mono, så det er ingen grunn til å 'kaste bort' bitrate med å kjøre konverteringen i stereo heller. På toppen av begrenser kvaliteten av handsfreen den lydkvaliteten man kan oppnå. Synes selv 64kbps var et greit kompromiss. Lyden ble selvsagt ikke *bra* men det var da greit nok til sitt formål på bussen/banen elns. når MP3-spilleren ikke er med.

la inn programmet ditt.. men når det søker etter ogg-filer så finner det 0 filer..

 

prøver jeg å åpne en ogg fil i fexplorer, så står det bare ukjent filformat..

 

Litt hjelp hadde ikke vært å forakte!

 

MVH Steffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
la inn programmet ditt.. men når det søker etter ogg-filer så finner det 0 filer..

 

prøver jeg å åpne en ogg fil i fexplorer, så står det bare ukjent filformat..

Hvilken telefon?

 

Jeg bare installerte OGGPlay, konverterte en CD med dBPoweramp, og flyttet filene over. Det virket fint med en gang på en N3650. Både ved å søke etter filer i menyen og ved å starte dem fra FExplorer. Har både programmet og filene på MMC. Kanskje det kan ha noe å si?

Lenke til kommentar
la inn programmet ditt.. men når det søker etter ogg-filer så finner det 0 filer..

 

prøver jeg å åpne en ogg fil i fexplorer, så står det bare ukjent filformat..

Hvilken telefon?

 

Jeg bare installerte OGGPlay, konverterte en CD med dBPoweramp, og flyttet filene over. Det virket fint med en gang på en N3650. Både ved å søke etter filer i menyen og ved å starte dem fra FExplorer. Har både programmet og filene på MMC. Kanskje det kan ha noe å si?

fikk det til nå.. men det står at det ikke går an å spille av andre ogg filer enn mellom 8000 og 16000 i bitrate eller noe sånt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...