Gå til innhold

mp3 på 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone.

hadde jeg bare hatt det ! der er nemlig det som er problemet har ikke pc suit eller noe bluetooth IR eller noe annet har bare kort leser !! ikke noe suit eller noe :cry:

har ikke orginal cd ellerno heller :cry:

Lenke til kommentar
Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone.

hadde jeg bare hatt det ! der er nemlig det som er problemet har ikke pc suit eller noe bluetooth IR eller noe annet har bare kort leser !! ikke noe suit eller noe :cry:

har ikke orginal cd ellerno heller :cry:

da kan du bruke winamp (eller noe annet om du har lyst) til å gjøre om til wav

Lenke til kommentar
Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone.

hadde jeg bare hatt det ! der er nemlig det som er problemet har ikke pc suit eller noe bluetooth IR eller noe annet har bare kort leser !! ikke noe suit eller noe :cry:

har ikke orginal cd ellerno heller :cry:

da kan du bruke winamp (eller noe annet om du har lyst) til å gjøre om til wav

cool thx wohoo ska prøve nå ! yupp yupp :thumbs:

Lenke til kommentar
jo jo seff funker det! du må bare finne en måte å sende/laste ned mp3 filer til mobilen. så legger de seg som regel automatisk i ringetonelisten:)

ehh dette tror jeg ikke går nei !! selv om du legger de inn der ringetonene er så betyr ikke det at de vill spilles av når noen ringer :nei:

Lenke til kommentar
se selv da din pøkk, det funker. man kan jo spille true tones? så hvorfor ikke mp3,m uannsett jeg har hatt mp3 sanger som ringetone helt siden jeg fikk mobilenj, funker fett hos meg:)

det du snakker om er at du har gjort om mp3-filer til wav, f.eks. med Nokia Suite.

 

6600 har ikke innebygget støtte for avspilling av mp3 som ringelyder eller lignende.

 

vennligst ikke vær så skråsikker og skjell ut andre når du faktisk tar feil.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Det er bedre og skaffe seg ogg player(tror den har kommet til series 60 nå) Så konverterer du bare hele cd'er over til ogg med "#1 cd ripper" Filene blir små, men i fin kvalitet(fikk en cd på 12 sanger ned til 18-19mb)

Hvor finner jeg dette, og hva slags komprimering bruker du når du får senket de såpass mye? bra kvalitet da og eller?

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg dette, og hva slags komprimering bruker du når du får senket de såpass mye? bra kvalitet da og eller?

OggPlay finner man her. Ogg gir bedre kvalitet enn MP3 i lave bitrater (typisk under 128kbps). I tillegg er man på nokia begrenset av at avspillingen er i mono, så det er ingen grunn til å 'kaste bort' bitrate med å kjøre konverteringen i stereo heller. På toppen av begrenser kvaliteten av handsfreen den lydkvaliteten man kan oppnå. Synes selv 64kbps var et greit kompromiss. Lyden ble selvsagt ikke *bra* men det var da greit nok til sitt formål på bussen/banen elns. når MP3-spilleren ikke er med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...