Gå til innhold

Hva må til for å danne en klan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmeside er et absolutt "minimum".

 

You can signup your clan by clicking on 'sign up now' on the Contact page and fill in the form. You will receive instructions on how to proceed, mostly within 48 hours. Please note that your clan must have a decent homepage if you want to join ClanBase.

CB

Lenke til kommentar
Hjemmeside er et absolutt "minimum".

 

You can signup your clan by clicking on 'sign up now' on the Contact page and fill in the form. You will receive instructions on how to proceed, mostly within 48 hours. Please note that your clan must have a decent homepage if you want to join ClanBase.

CB

Litt rart at bare ca 25% av verdens klaner har hjemmeside.. Resten er vel ikke klaner da, men en "gjengsomspillermyesammen".

CB har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre :no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så webside er nr.1? Samme som at man ha lag drakter for å bli god til å spille fotball?

 

Jeg vil nå si at en war server er top pri for en clan...

Ellers må medlemmene ha samme mål. Enten det er å vinne cpl eller å bare spille litt i helgene.

Navnet har heller lite å si, mener jeg.

Endret av A|3x
Lenke til kommentar

en clan trenger ingenting men vil du spille liga o.l må man ha en server ellers får man ikke registrere clanene hos CB man må også ha en hjemmeside og en mirc kanal.

uansett er server viktig ellers blir det lite pcw trening i lengda og homepage pluss mirc kanal er noe man må ha til CB, og hadde jeg vært dere ville jeg sette opp en liten HLTV for og ta opp matchene tilfelle folk cheater noe som skjer for mye.

Lenke til kommentar

prioritert rekkefølge:

 

- venner! (man gidder ikke være i clan med en haug med hønsehjerner uansett hvor flinke de måtte være! poenget er å ha det gøy!

- en person som organiserer kamper

- klan navn

- noen som du kan spille mot

- hjemmeside ect

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hjemmeside er et absolutt "minimum".

 

You can signup your clan by clicking on 'sign up now' on the Contact page and fill in the form. You will receive instructions on how to proceed, mostly within 48 hours. Please note that your clan must have a decent homepage if you want to join ClanBase.

CB

hvorfor er hjemmeside et absolutt minimum? CS virker uten hjemmeside ryktes det. Clanbase er ikke verdens mest seriøse ting, så virker som du er et respektabelt stykke ute på jordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...