Diablito2k Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 åssen liker hd'ene å stå loddrett ? (slik som i LianLi) noen fordeler/ulemper med vannrett og loddrett plassering ? håper på fornuftige svar -diablito-
sedsberg Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg mener å ha lært at HD'er kan stå akkurat som du vil, bare de får stå sånn noenlunde i ro.
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jeg mener å ha lært at HD'er kan stå akkurat som du vil, bare de får stå sånn noenlunde i ro. Jeg mener dem burde stå rettet mot side-døra så det blir lett å ta av sånn som på in-win kabbinett Det er her et dårlig bilde av innsiden av kabbinette, det er faktisk ikke bilde fr innsiden , men det er iallefall et bilde da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121763&cks=PRL Kabbinette har faktisk en god pipende lyd når du trykker på knappene MVH: Stian_A Endret 28. mars 2004 av Stian_A
Jarbra Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg tror ikke at det blir noe problem å sette de vertikalt.
Diablito2k Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 takker for svar. hvis noen mener no annet enn det som er sagt. si i fra satser på loddrett plassering...
atlef Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ifølge rojakpot.com, og hans avliving av myter. Myth #19 : The hard disk can only be installed in the horizontal position. Truth : Hard disks can be installed in any position - horizontal, vertical, even upside down! Mvh Meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå